Joo, elikkä tossa rouvan kulkupelissä ilmennyt seuraavanlainen ongelma, perä laskee kun auto seisoo pari päivää. Vinkkejä siitä mikä on rikki, 220 diesel ja kilsoja noin 215 tkm. Vuosimalli 2010.
Lisäkysymyksenä semmonen että olisko iskareitten vaihto miten kallista, melkolailla lähtee soutelemaan reilun satasen vauhdissa kun näitä kituniemen hienokuntoisia teitä vetelee sen 110 kmh vakionopeudella.
W212 perä laskee
Re: W212 perä laskee
vuoto jossain.. vuodon löytää yleensä saippuavenden kanssa helposti . iskaritkin kannattas testauttaa ennen kuin alkaa vaihtelemaan turhaan sekä kulmat tarkistaa
ei olis ennenkuulumatonta että ilmasäkit takana rispaantuneet ja mikrovuotoa jostain taitteen kohdilta , onhan tuossa kilometrejä jo tullut ja siellä edestakas hiertänyt menemään . letkut hiertynyt jostain tai kiinnitys nipan tiiviste kovettunut ja sieltä falskaa . tosiaan tutkimuksia kaipaa tai muuten menee arvailuksi ja komponentti vaihdoksi turhaan
ei olis ennenkuulumatonta että ilmasäkit takana rispaantuneet ja mikrovuotoa jostain taitteen kohdilta , onhan tuossa kilometrejä jo tullut ja siellä edestakas hiertänyt menemään . letkut hiertynyt jostain tai kiinnitys nipan tiiviste kovettunut ja sieltä falskaa . tosiaan tutkimuksia kaipaa tai muuten menee arvailuksi ja komponentti vaihdoksi turhaan
Re: W212 perä laskee
Kiitos vastauksesta. Tyhmä kysymys, mutta onko tuossa W212 siis airmatic?
Re: W212 perä laskee
Jos on W212 (sedan) ja perä laskee parissa päivässä niin autossa on Airmatic. Jos onkin S212 (farkku) ja perä laskee niin autossa on joko automaattinen tasonsäätö taka-akselilla tai sitten Airmatic. Auton sisälle vilkaisemalla selviää helpoiten.Jeppe_68 kirjoitti:Kiitos vastauksesta. Tyhmä kysymys, mutta onko tuossa W212 siis airmatic?