Hommasin tuohon uusimpaan alkuperäisen alletaittuvan (oris)
Johdinsarja myös alkuperäinen,helppo oli asentaa.
Johtimiakaan ei pysty väärin kytkemään.
Sulakerimat vielä painamatta paikaleen.(5+1 sulaketta)
Ainoastaan tuo CAN-väylä jäi vielä epäselväksi mihin se alkuperäisessä kytketään.
Johdinparilla on pituutta noin 2-2.5m ,päässä liitin.
Olisikohan jollain tietoa mihin viedään??
Tarvikesähkösarjoissahan usein tuo väylä kulkee boxin läpi,mutta tässä vain tuo yksi johdinpari.
S212 alkuperäinen alletaittuva vetokoukku
S212 alkuperäinen alletaittuva vetokoukku
E 220 CDI avantgarde STW -14
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
Re: S212 alkuperäinen alletaittuva vetokoukku
Eikö kenelläkään tietoa väylään liittämisestä.
E 220 CDI avantgarde STW -14
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
Re: S212 alkuperäinen alletaittuva vetokoukku
Onkohan se tässäkin niin hullulta kuin kuullostaa rosvoliittimellä can johtoon jos ei ole vapaata can paikkaa.



