W204 vm 12 jarrut täiristää keinot loppu

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Tomppa35
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ke 03.06.2015 12:35

W204 vm 12 jarrut täiristää keinot loppu

Viesti Kirjoittaja Tomppa35 »

Olen käyttänyt nyt mersua pajalla jarrujen takia 3-kertaa auto W204 220cdi vm 12. Jarrut purettu, levyt ei pitäisi olla kierot vaihdettu 10tkm sitten, mitään välyksiä ei löydy kuulemma. Laakerit kiristetty oli aavistus väljää ei vaikutusta tärinään. Vika esiintyy vaan aivan kevyesti jarruttaessa ei siis varsinaisessa kunnon jarrutuksessa. Korjaamolla ATOY keinot loppu mitä voisi enään tehdä? Olisiko kenelläkään asiaa tietävällä kokemusta mistä etsiä ei iso vaiva mutta häiritsevä joka tapauksessa, vielä kohtuu tuoreessa autossa.
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: W204 vm 12 jarrut täiristää keinot loppu

Viesti Kirjoittaja atlas »

En luottaisi siihen että levyt vain sen verran ajetut eli sorviin ne ja mittaamaan ja pieni siivu veks...jos muualta ei löydy vikaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
shade_z
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1646
Liittynyt: Ma 22.09.2008 21:17

Re: W204 vm 12 jarrut täiristää keinot loppu

Viesti Kirjoittaja shade_z »

halvat huonot tarvikelevyt ? napa ruosteinen eikä putsattu ennen levynlaittoa ? vaihtoehtoja on.. jos halvimmat tarvikkeet niin en yhtään ihmettelis että olis kierot
Tuomersu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 106
Liittynyt: Ma 16.07.2012 21:02

Re: W204 vm 12 jarrut täiristää keinot loppu

Viesti Kirjoittaja Tuomersu »

Jos on yhtään ammattitaitoinen korjaamo niin mittakellolla tajuaisivat katsoa onko kierot levyt.
Tomppa35
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ke 03.06.2015 12:35

Re: W204 vm 12 jarrut täiristää keinot loppu

Viesti Kirjoittaja Tomppa35 »

Joo ei tuo mikään nyrkkipaja ole. Tosin ei heillä mitään erityistä mersu osaamista ole navat on puhdistettu siitä ei ole kyse väittävät, että levyt ei ole kierot, sanoivat että normaali nosturilla nivelet läpikäytyinä ei missään tunnu välyksiä, tosin sanoivat että tuolla tavalla ei voi kaikkia raidetangon yms välyksiä täysin poissulkea muuten kuin menemällä paikkaan, jossa on se katsastuskonttorin vemputin jolla saadaan sitten koko tuenta liikkeelle...
Vastaa Viestiin