CLK 200 öljyä jäähdytysnesteessä.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Pullman
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 02.07.2004 11:47
Paikkakunta: Kouvola

CLK 200 öljyä jäähdytysnesteessä.

Viesti Kirjoittaja Pullman »

Onko kannentiivisteen vaihto edessä kun öljymössöä jäähdytinnesteen joukossa. Kerää myös painetta paisuntasäiliöön. Muuten normaalit lämmöt ja moottoriöljyssä ei klykolia. Moottori M111. 944. Millainen homma kannen tiivisteen vaihto?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: CLK 200 öljyä jäähdytysnesteessä.

Viesti Kirjoittaja atlas »

Tuli mieleen jos se onkin automaatti öljyä laatikosta jos automaatti.
Parempi kuitenkin jos se olisi koneesta jota kyllä liika paine viittaisi.
Jos olet sepännyt autoja ennenkin niin kyllä se onnistuu ja neuvoja saat esim. w202 alfamerin kirjasto kuvineen hyvin netistä ja täältäkin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Pullman
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 02.07.2004 11:47
Paikkakunta: Kouvola

Re: CLK 200 öljyä jäähdytysnesteessä.

Viesti Kirjoittaja Pullman »

Auto on CLk 200 kompressor manuaali joten ei automaattiöljyä vaan moottoriöljyä. Yritin huuhdella öljyä pois laskemalla nesteet pariin kertaan pois ja llisäsin pelkkää vettä ja nyt nostaa lämpöjä ja pukkaa painetta paisuntasäiliöön. En ole harjaantunut isojen remppojen tekijä. Jos kannentiivisteen vaihtaa niin tarviiko kantta koneistaa vai riittääkö tiivisteen vaihto?
Metusalem
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: To 04.12.2014 18:38
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: CLK 200 öljyä jäähdytysnesteessä.

Viesti Kirjoittaja Metusalem »

Pullman kirjoitti:Auto on CLk 200 kompressor manuaali joten ei automaattiöljyä vaan moottoriöljyä. Yritin huuhdella öljyä pois laskemalla nesteet pariin kertaan pois ja llisäsin pelkkää vettä ja nyt nostaa lämpöjä ja pukkaa painetta paisuntasäiliöön. En ole harjaantunut isojen remppojen tekijä. Jos kannentiivisteen vaihtaa niin tarviiko kantta koneistaa vai riittääkö tiivisteen vaihto?
Ei kai sitä koneistaa aina tarvi, mutta toki se pitää mitata, ettei se ole kierossa. Jos havaitaan, että on , niin silloin toki oikastaan. Vai olenko ihan väärässä?
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Pullman
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 02.07.2004 11:47
Paikkakunta: Kouvola

Re: CLK 200 öljyä jäähdytysnesteessä.

Viesti Kirjoittaja Pullman »

Onko kellään kokemuksia / tietoa missä Kouvolan lähietäisyydellä ~ 100 km olisi joku asiantunteva paikka jossa kannentiivisteremppa olisi järkevää teettää?
Vastaa Viestiin