Viton öljyvalo
Viton öljyvalo
moro mistäs lähen hakee vikaa kun vm99 vitossa öljyvalo alkaa palamaan vähän käynistämisen jälkeen välillä sammuu ja syttyy taas. Mikään ei silleen ole rikki koska nyt 2kk ajettu tolleen. Öljyn pinta anturi?
-
- Mersumaanikko
Re: Viton öljyvalo
ja sen johdotMX209 kirjoitti:moro mistäs lähen hakee vikaa kun vm99 vitossa öljyvalo alkaa palamaan vähän käynistämisen jälkeen välillä sammuu ja syttyy taas. Mikään ei silleen ole rikki koska nyt 2kk ajettu tolleen. Öljyn pinta anturi?
Mökkillä
'
'
Re: Viton öljyvalo
Mulla on sama juttu -98 Vitossa 108D mallissa. Tosin käynnistyksen jälkeen kun valo syttyy niin se jää palamaan. Tuossa hetki sitten vielä kokeilin että otin johdon irti oletetusta painekytkimestä (suodattimen alla). Sama juttu, ei käy järkeen. Minun Vitoon on kone vaihdettu jossain vaiheessa enkä tiedä minkä ikäinen tai edes varmuudella minkä mallin kone se on. Minulla se täytyy liittyä siihen koneen vaihtoon, olettaisin että alkuperäisessä koneessa on ollut kohosysteemi ja tässä nyt kiinni olevassa ei ja siksi valo kummittelee.. Jos jollain on tietoa mikä systeemi on -98 108D koneessa, olisin kiitollinen tiedosta