Viton öljyvalo

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
MX209
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viton öljyvalo

Viesti Kirjoittaja MX209 »

moro mistäs lähen hakee vikaa kun vm99 vitossa öljyvalo alkaa palamaan vähän käynistämisen jälkeen välillä sammuu ja syttyy taas. Mikään ei silleen ole rikki koska nyt 2kk ajettu tolleen. Öljyn pinta anturi?
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: Viton öljyvalo

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

MX209 kirjoitti:moro mistäs lähen hakee vikaa kun vm99 vitossa öljyvalo alkaa palamaan vähän käynistämisen jälkeen välillä sammuu ja syttyy taas. Mikään ei silleen ole rikki koska nyt 2kk ajettu tolleen. Öljyn pinta anturi?
ja sen johdot
Mökkillä
'
GS500R
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viesti:

Re: Viton öljyvalo

Viesti Kirjoittaja GS500R »

Mulla on sama juttu -98 Vitossa 108D mallissa. Tosin käynnistyksen jälkeen kun valo syttyy niin se jää palamaan. Tuossa hetki sitten vielä kokeilin että otin johdon irti oletetusta painekytkimestä (suodattimen alla). Sama juttu, ei käy järkeen. Minun Vitoon on kone vaihdettu jossain vaiheessa enkä tiedä minkä ikäinen tai edes varmuudella minkä mallin kone se on. Minulla se täytyy liittyä siihen koneen vaihtoon, olettaisin että alkuperäisessä koneessa on ollut kohosysteemi ja tässä nyt kiinni olevassa ei ja siksi valo kummittelee.. Jos jollain on tietoa mikä systeemi on -98 108D koneessa, olisin kiitollinen tiedosta :)
Vastaa Viestiin