Sisälämppärin asennus w124
Sisälämppärin asennus w124
Otsikosta päätellen voisin olla blondi, mutta menköön.
Miten olette asentaneet omiin autoihinne noita sisälämppäreitä? Monessa autossa näkee asennuksen tehtynä tuohon keskikonsolin kupeeseen. Itse ajattelin laittaa lämmittimen "hanskalokeron pohjaan". eli vänkärin jalkatilan yläosaan kiinni.
Kokeilin noin silmämääräisesti sitä paikkaa ja kysynkin, että millainen johtohässäkkä noiden suojien alla on odottamassa. Suoja itsessään on aika kevyt rakenteinen, joten ruuveja tarvitaan useampia.
Vinkkejä?
p.s ärsyttää niin maan perhanasti tuo jalkotilassa pyörivä lämmitin...
Miten olette asentaneet omiin autoihinne noita sisälämppäreitä? Monessa autossa näkee asennuksen tehtynä tuohon keskikonsolin kupeeseen. Itse ajattelin laittaa lämmittimen "hanskalokeron pohjaan". eli vänkärin jalkatilan yläosaan kiinni.
Kokeilin noin silmämääräisesti sitä paikkaa ja kysynkin, että millainen johtohässäkkä noiden suojien alla on odottamassa. Suoja itsessään on aika kevyt rakenteinen, joten ruuveja tarvitaan useampia.
Vinkkejä?
p.s ärsyttää niin maan perhanasti tuo jalkotilassa pyörivä lämmitin...
Mersu myyty...
Itsellä ei ole lämppäriä vielä kiinni (pitää se lämmitinkin autoon laitaa, kun kerran sellainen tuossa lattialla makailee). Se suojus tosin oli äsken irti poppien asennuksen takia.
Johtoja siinä menee jonkin verran. Itse en lähtisi arpomaan, vaan irrottaisin sen muovisen erittäin taipuvaisen suojuksen. Sitten lämppärin kiinnikkeet kiinni suojukseen, ja suojus paikalleen. Kuvittelisin tuon olevan paras, en tiedä.
Seuraan keskustelua parempien vinkkien toivossa.
Tuomas
Johtoja siinä menee jonkin verran. Itse en lähtisi arpomaan, vaan irrottaisin sen muovisen erittäin taipuvaisen suojuksen. Sitten lämppärin kiinnikkeet kiinni suojukseen, ja suojus paikalleen. Kuvittelisin tuon olevan paras, en tiedä.

Seuraan keskustelua parempien vinkkien toivossa.
Tuomas
Bmw 540i 1996
[url=http://www.elisanet.fi/raul.puurtinen/Mersut/imagepages/image39.html]Ex. MB E 320Coupe 1994[/url] <--Kuva
[url=http://www.elisanet.fi/raul.puurtinen/Mersut/imagepages/image39.html]Ex. MB E 320Coupe 1994[/url] <--Kuva
Itse pistin Defan juuri sinne ylös apukuskin jalkatilan läpyskäpaneeliin ja mahdollisimmam vasemmalle.Hyvä tuli,kunhan sitten PULTTAA sen eikä niillä peltiruuveilla.. Ei pahammin pistä silmään, ei vie juuri ollenkaan jaloilta tilaa, saa johdot helposti nätisti ,kiinnitys härdellejä ei näy kun lämppärin irroittaa ja puhallussuuntakin aikalailla optimaalinen.
" Fidldee" W202 C200 -94
W124 230kat-88
W124 230kat-88
defa kiinni
tuo defan irtojalka vedetty 4 ruuvilla kiinnin tuohon kangasverhoiluun kardaanitunnelin jalkatilaan apparin paikalla. eli e ole edetty edes peltiin asti. pysyy nätisti talven ja kesäksi pois itte kone. lähtee kun vetää mutta toiminut ihan ok. sen verran paksua tuo nukkaverhoilu ja kun ottaa telineen irti niin harjaa nukat toiset suuntaan niin avot mitään ei huomaa.
t petri
t petri
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
mulla on siinä keskikonsolin alla, vänkärin jalkotilassa. siellä aika edessä
ruuvasin 2 ruuvilla kiinni sinne verhoiluun, ettei jää muoviin ikäviä reikiä ja hyvin pysyy kiinni 


X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Mää ruuvasin tuon lämmittimen kojelaudan alle vänkärin jalkatilaan. Siellä se ei syö tilaa jaloilta oikeastaan ollenkaan.
Tuossa on pari kuvaa:
http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... G_1157.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... G_1155.jpg
Älkääkä sitten naurako tuolle mun alumiinifolioviritelmälle joka on kojelaudan alla. Se on osana mun tieteellistä tutkimusta
Tuossa on pari kuvaa:
http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... G_1157.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... G_1155.jpg
Älkääkä sitten naurako tuolle mun alumiinifolioviritelmälle joka on kojelaudan alla. Se on osana mun tieteellistä tutkimusta

[url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/Kuva043.jpg]Nissan 200sx -93[/url]
[url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_0178.jpg]VW Golf Cabriolet -80[/url]
Fiat 127 -78
Perheessä lisäksi [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/Kuva006.jpg]MB C 200 CDI -00[/url]
Ex [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_2306.jpg]MB 260EA -87[/url]
[url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_0178.jpg]VW Golf Cabriolet -80[/url]
Fiat 127 -78
Perheessä lisäksi [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/Kuva006.jpg]MB C 200 CDI -00[/url]
Ex [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_2306.jpg]MB 260EA -87[/url]
Sisälämppärin kiinnitys
Minä ruuvasin läppärin keskikonsoliin, eikä vaimo ole valittanut, ettei jaloille ja usein kassillekin olisi tarpeeksi tilaa.
Lämppäri on minusta siinä ihan hyvän näköinen, varsinkin kun sen väritys on musta/harmaa, ihan samat värit kuin sisustuksessa muutenkin. Johto menee maton alta jalkatilan oikeaan reunaan, jossa on pistorasia huomaamattomassa paikassa. Keskikonsoliin ei jää ruuveistakaan jälkiä, kun siinä on sellaista lyhyttä karvaa.
Lämppäri on minusta siinä ihan hyvän näköinen, varsinkin kun sen väritys on musta/harmaa, ihan samat värit kuin sisustuksessa muutenkin. Johto menee maton alta jalkatilan oikeaan reunaan, jossa on pistorasia huomaamattomassa paikassa. Keskikonsoliin ei jää ruuveistakaan jälkiä, kun siinä on sellaista lyhyttä karvaa.