Lämpöongelmia lankussa (230E-91 bensa), laitettiin siihen ykkössarjalaisen syyläri ja sen taakse se muovitunneli myös ykkössarjalaisesta(omat hajosi) mutta jää ympäri syyläriä rakoja, kun auto kakkossarjalainen.
1. Onko 1.-ja 2.sarjalaisessa samanlaiset ja tehoiset syylärit?
2. Onko paisuntasäiliönkorkkeja monta eri jäykkyyttä, tuossa lukema "120"? Harraste Minissä ainakin kolme erilaista jäykkyyttä.
3. Jos on, niin kannattaako siihen laittaa jäykempijousinen korkki, kun vedet tulee herkästi pihalle heti, kun lämmöt yli 80 astetta?
Korkki on vanha ja kulunut eikä syyläri ole täysin puhdas, omalla syylärillä ja tunnelimuoveilla lämmöt kesti hyvin mutta nyt ei yhtään,eli pakko olla niissä vika kun niin vanhat ja eri sarjalaisesta. fuskaa varmaan ilmavirran reunoilta kuten äsken totesin. Kansiremppa tehty kaks vuotta sitten ja vähän ajettu. Vaikuttaa vaan se syylärikin aika pieneltä auton kokoon verattuna. Ensin kuitenkin hankittava se uus korkki mut millanen?
Erilaisia W124:n paisarinkorkkeja?
Re: Erilaisia W124:n paisarinkorkkeja?
W124:ssä on ainakin 1,2 ja 1,4 bar korkkeja. Viimeksi tarjosivat merkkiliikkeestä 140-merkinnällä olevaa korkkia, vaikka entinen olikin erilainen.
Itselläni on tällainen korkki.
Itselläni on tällainen korkki.
508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07