
Autoon ei ollut tehty sen suurempia muutoksia kuin sisustaa purettu hitsattu pääturvakaari ja laitettu hyd käsijarru ja jotkut madallusjouset.
Heti alusta alkaen oli tarkoitus saada autosta lisää voimaa niimpä pimenevinä syysiltoina alkoi rakentelu.
Ensinmäisenä tuli tehtyä turbosarja: Schwitzer s100 ahdin, Omavalmiste rst pakosarja, josta sain tehtyä melko lyhyen, omavalmiste painekotelo jonka kiinnitin vakio imusarjaan. Öljyn kierron toteutin teräspunosletkuilla. Cooleri sarja ebaystä 600x300x76 2,5" ahtoputkilla.
Seuraavaksi oli luvassa syötönsäätö, mikä ei mennyt niinkuin elokuvissa kierrokset jäi leijailemaan vaikka mitä yritti tehdä lopulta kylläistyin leikkimiseen ja ostin foorumilta vakio turbodieselin syöttöpumpun jota oli jo valmiiksi hieman säädetty.
Pakoputken tekaisin 2,5" putkesta. Siinä sivussa tuli hitsailtua perä lukkoo välitys tais olla 3.67? ja taivuteltua loput turvakaari putket.
Ennen kovia pakkasia tuli viel ostettua syvä mokkaratti ja autogaugen ahtopaine mittari ja asenneltua kuskille vanha kuppipenkki sekä nelipistevyöt.
Ensimmäinen talvi tuli ajettua näillä muutoksilla. Renkaina oli 15" piikit ja ahtopainetta sellainen 1bar. Ainut ongelma koko talvena oli, että moottori pyöri korkeissa lämpötiloissa 90-100 astetta

Todella hauska vehje ajaa, mutta nälkä kasvaa syödessä. Seuraavalle talvelle taivoitteena on rakentaa uusi moottori, joka varmasti kestää, joten hommasin Om602 turbon lohkon, kiertokanget ja männät. Tarkoitus olisi saada viimeiset hv/ nm irti tuolla pumpulla ja turbolla.
Itselläni ei ole mitään hajua mihinkä tehoihin nuilla osilla edes pääsee, muutenkin tämä dieselin virittäminen on minulle uusi asia joten kaikki vinkit ovat tervetulleita. Kuvia lisäilen kun pääsen armeijasta lomille
