YJ-rele? w202
YJ-rele? w202
Eli minulla on vuoden -96 w202 200 bensamese. Missä sijaitsee tuo yj-rele ja miltä se suunnilleen näyttää?
W211 270cdi
Re: YJ-rele? w202
Eiköhän se noilla kuvilla löydy.
https://www.google.fi/search?q=mercedes ... gFUQ&dpr=1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.fi/search?q=mercedes ... gFUQ&dpr=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
En löydä koko autosta tuota relettä?? Onko mahdollista, että vuoden 1996 mersussa ei tätä ole ollenkaan??
W211 270cdi
Eipä sitä taida enää olla sen ikäisessä
Ex W124 E 300 TDT A -95
Ex W202 C 220 CDI A -00
W211 E 220 CDI A -09
Ex W202 C 220 CDI A -00
W211 E 220 CDI A -09
Eikö olisi fiksumpaa kertoa mitä vikaa autossa on, tuskin vain mielenkiinnosta relettä etsit ?
wiimax.fi
Eli auto on w202 C200 bensakoneella vm.1996.
Eli autossa heijaa tyhjäkäynnillä kierrosmittari hiukan ja käynti on aika epätasaista, välillä jopa auto sammuu, koska kierrokset laskevat niin alas. Toinen juttu on se, että ajaessa auto ikään kuin ''nykii'' kesken vauhdin ja nopeudesta riippumatta. Tuntuu kuin auto jarruttelisi välillä itsestään. Myös kiihdyttäessä auto tuntuu aivan kun olisi jotenkin tukossa. Kaasuläppäkotelon olen jo puhdistanut ilman tulosta. Bensapumpun rele ainakin näytti olevan kunnossa myös. En yhtään tiedä mistä vikaa pitäisi alkaa etsimään, kun ilmanmassamittarikin on juuri vaihdettu...
Onko muuten näissä kaikissa C kopissa kaasupoljin aika jäykkä, vai onko vain minun autossa? Tuntuu, että siinäkin olisi jotain häikkää.
Isot kiitokset jo etu käteen, jos joku osaisi selventää, että mistä kannattaisi aloittaa!
Eli autossa heijaa tyhjäkäynnillä kierrosmittari hiukan ja käynti on aika epätasaista, välillä jopa auto sammuu, koska kierrokset laskevat niin alas. Toinen juttu on se, että ajaessa auto ikään kuin ''nykii'' kesken vauhdin ja nopeudesta riippumatta. Tuntuu kuin auto jarruttelisi välillä itsestään. Myös kiihdyttäessä auto tuntuu aivan kun olisi jotenkin tukossa. Kaasuläppäkotelon olen jo puhdistanut ilman tulosta. Bensapumpun rele ainakin näytti olevan kunnossa myös. En yhtään tiedä mistä vikaa pitäisi alkaa etsimään, kun ilmanmassamittarikin on juuri vaihdettu...
Onko muuten näissä kaikissa C kopissa kaasupoljin aika jäykkä, vai onko vain minun autossa? Tuntuu, että siinäkin olisi jotain häikkää.
Isot kiitokset jo etu käteen, jos joku osaisi selventää, että mistä kannattaisi aloittaa!
W211 270cdi
Onko sytytystulppia ja puolia vaihdettu? Testerillähän se vika helpoiten selviää
Itsellä on kolme tuollaista w202 korista, pari bensaa ja yksi diesel ja kaikissa kevyt kaasu.

Ex W124 E 300 TDT A -95
Ex W202 C 220 CDI A -00
W211 E 220 CDI A -09
Ex W202 C 220 CDI A -00
W211 E 220 CDI A -09