s210 E430 4matic vm.2001
s210 E430 4matic vm.2001
olis tapetilla ehostaa moottori sekä alustapuolta, moottorin vaihtoa oon ajatellut että vääntöä ja herkkyyttä kaasuun sais lisää ja kaverin e55 amg ml moottori tuntuis sopivalta ku kompressorin asennus ei mee leimasta ilmeisesti läpi ihan halvalla. eli olisko infoa 55amg koneen vaihtoon ja onko kyseisiä koneita eri versioina kiinnityksen suhteen vm.2000 eteenpäin sekä sopivuudesta 4matic versioon. johtosarjat yhden usa foorumin(http://mbworld.org/forums/s-class-w220/ ... -swap.html" onclick="window.open(this.href);return false;) mukaan ovat plug and play eli rauta vaihtoon ja vanhat johdot ym.kiinni ja optimointi boxille, 210:stä löytyy jokunen e55 joka on valmistettu e430 4matic pohjalle ja joissa kuulemma e430 vin numero. 55amg koneita löytyy 100tkm-300tkm ajettuna 500-4000euron haarukassa paljon mutta erot eri koreissa huolestuttavat, kustannussyistä en harkitse uudempaa 4matic mersua n.350hv+ koska hinta paukahtaa todella kauas(min 10000e) nykyversioni hinnasta. alusta pitäisi saada jäykemmäksi mutta ei mielellään kovin matalaksi eli jousia ja iskareita vaihtoon taakse autom. korkeuden säädöllä ja onko niissä jäykkyys eroja,etuiskareita melko suppeasti tarjolla. eli tällaiseen projektiin kyselisin neuvoja ja asian tuntemusta,raudan vaihtaja löytyy mutta sähköpuoleen tarvitsen lisätietoa, nykytekniikka toimii moitteettomasti eikä kuluta öljyä vain alusta löysä ja etuparkkitutkat rikki,kilometrejä tulee n. 2tkm/kk ja huoltokustannukset ovat pienet, e430 4matic 305000tkm. t.ecco
Re: s210 E430 4matic vm.2001
Saattaisi mennä ihan heittämällä läpi uusien säännösten mukaan (Jos auto on Euro 2-luokassa):mathilda kirjoitti:kompressorin asennus ei mee leimasta ilmeisesti läpi ihan halvalla.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 9&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Saattaa kyllä jopa helpompi laittaa tuo 55 kone sinne, sama kone käytönnössä nykyisen kanssa, joten luulisi sopivan ihan heittämällä. 55:sen Ecu ja ajoneston sovittaminen. Eipä tule juuri mieleen miksi ei toimisi.
Re: s210 E430 4matic vm.2001
E55 4matic on tosiaan tehty E430:stä. Moottori käy suoraan ja johtosarjakin plug and play. Yhteen takapotku 430:iin meinattiin Lorinserin remmiahdinta, mutta auto oli Euro3, niin ei voinutkaan laillisuuden nimissä ko. homma tehdä.