t. Marko
huoltopaikka ML-350W164 tasapainoakselin hammaspyörän vaihto
-
merssumies_71
- Sisäänajossa

huoltopaikka ML-350W164 tasapainoakselin hammaspyörän vaihto
Argh
! Mersun moottovin merkkivalo palaa, vikakoodissa "väärä venttiilien ajoitus tasapainoaksenin hammaspyörän kulumisen takia" Eli, isohko remppa ja nyt pitäsi löytää tekijä, ehdotuksia otetaan vastaan... Auto on nyt Etelä-Savossa, mutta jos tekijä löytyy niin ajetaan kyllä tarvittaessa kauemmaksikin...
t. Marko
t. Marko
Re: huoltopaikka ML-350W164 tasapainoakselin hammaspyörän va
Jos matka ei ole este ja haluat auton kohtuullisella/ varmasti kilpailukykyisellä hinnalla kuntoon, paikassa missä on tarvittavat työkalut ja tietotaito kyseiseen hommaan niin ei ole kuin yksi vaihtoehto.
http://www.malliauto.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; , soita Jukalle tai Tomille ja sovi yksityiskohdat, tuttua huttua varmasti kummallekin.
http://www.malliauto.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; , soita Jukalle tai Tomille ja sovi yksityiskohdat, tuttua huttua varmasti kummallekin.
W 212 220CDI -12
Parkkila, Lintonen, Koskinen.
Ei ihan lähellä tosin.
Ei ihan lähellä tosin.
W213 220d +W242 electric drive
Terve.Jos et oo auton eka omistaja,tarkista veholta onko rempaa tehty,ettei käy kun mulla.Oli vaihdettu jo 127000 km. kohdalla.Ei tietemkäät merkintää huoltokirjassa.Vika edelleen päällä ja tänään selvis ettei oikean puolen lohkon nokka-akselin säätö toimi.vasen puoli pelittää.Vikakoodit 1200 ja 1208 (p0016-p0017). tasapainoakseli kulunut.
Ihan vaan kiinnostuksesta aloittajan aiheeseen, onko ratkaisua huolto/korjauspaikan suhteen löytynyt?
W 212 220CDI -12
Tyyppivika. Ja tuhansien eurojen arvoinen. Siksi olen välttänyt ko. mallia, vaikka bensavehjettä olen katsellut. Tuosta ongelmasta on jenkkien sivut pullollaan. Harmi että kävi näin.
Taas korjattiin yksi tasapainoakselivikainen, tällä kertaa 203-korinen.
wiimax.fi