Autoon kokeiltu vaihtaa: Ruiskunboxi, ylijännitesuoja, b-pumpunrele, lisäilmaluistin.
Vaan ei vaikutusta eli auto lähtee hyvin käyntiin kylmänä mutta ei jaksa käydä tyhjäkäynnillä.
Nyt kierrokset säädetty lämpimällä 1200rpm niin jaksaa käydä kylmänä just ja just jotain700rpm.
Mutta kun säätää kierrokset lämpimänä sinne 950rpm niin sammuu kylmänä heti, jos ei paina kaasua jalalla.
Ja välillä tuntu kovien pakkasien aikaan että olisi käyny paremmin tai sitten siihen vaikuttaa se kun täällä virtaa tulee lämmitystolppaan pitemmissä jaksoissa mitä enemmän on pakkasta.
Boxin vaihdolla pääsi onnes eroon siitä ikävästä kaasun päälle jäämisestä ja tuntu kun ois tullu 20hp lisää puhtia oli väärä boxi paikoillaan nyt pitäs olla oikea.
Ja auto kävi autosähköliikkeessäkin mutta ei vikaa löytynyt diagnoosina oli että ei saa ilmaa tarpeeksi kylmänä ja seos ei ole siksi tarpeeksi rikas.
Bensaa saa kyllä sopivasti mutta ilma puuttuu...
Mitä on nuo kaksi anturia tuossa ilmansuodattimen kopassa määräjakajan tuntumassa



Onko tuo 2 napainen kuusiokoloruuvilla varustettu lisäilmaventtiili alunperin tarkoitettu säädettäväksi



Auto siis 190E 2.3-16v.
Hjelppiä ku tosiaan konstit loppuu
