Maalausta, rälläköintiä ja kiillottamista (w201)

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Jonttu_96
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: To 12.03.2015 20:47

Maalausta, rälläköintiä ja kiillottamista (w201)

Viesti Kirjoittaja Jonttu_96 »

Morjes! Muutama kysymys olisi jotka koskisivat otsikon aiheita.
-Miten hionta kannattaa suorittaa takakaarien pokauksista? Ei ole takakaarissa onneksi oikein ruostetta mutta pokauksia on taitettu sisäänpäin jonkin verran. Pääsekö maali sinne väliin kuinka helposti maalauksen yhteydessä? Kannattaako pokaukset rälläköidä takaa kokonaan pois, kun madalletuksi tämä auto ensi kesänä kuitenkin tulee!
-bbs orkkis lipat olisi tarkoitus kiillottaa ennen myyntiä. Niissä ei ole hapettumia, niin voinko aloittaa kiillottamisen samantien sisal laikalla?
-bbs keskiosat vein lasikuula puhallukseen ja nyt mietityttää, että pitäisikö ne maalata ruiskulla vai pulverilla. Onko suosituksia? (Väriksi tulee valkoinen tai vaalea kerma). kesäksi 2017 olisi tarkoitus tärykiillottaa, mutta tämä kesä mennään maalatuilla!
-vannekoko vaihtui siis 17"->16". Osaatteko sanoa paljonko tippuisi jos rälläköi esim 1/2 kierroksen tai 1/4 kierroksen? Tällähetkellä ta technix 60/45 madaltava hyllyssä.
Osa näistä kysymyksistä on kyllä luokkaa "kokeilemallahan se selviää", mutta ajattelin ettei lisätiedosta ikinä haittaa ole :D
Ps. Jos on vinkkejä antaa bbs rs keskiosan/vohvelin maalaukseen, niin ovat tervetulleita!
Vastaa Viestiin