Tuollaista otsikon vikaa tyrkkää "Dipped beam right" no ajovalopoltinhan se "lyhkäisistä oikea" kerran kolmen vuoden aikana vaihtanut ja ei kuin tuumasta toimeen ja vaihtamaan .
Eipä syty ja vanhakin lamppu ehjä , mistäkös kannattaa vikaa ryhtyä perkaamaan ja starinko päässä käytävä?
Onneksi vielä keulassa muutakin valoa jäljellä.
Umpion irroitus edessä ja onko vaikea rasti?
Näyttää ne H7,n perään tulevat piuhat aika heppoisilta.
Kuskin puolen sulakkeet ehjät mutta mistä löytyy se repsikan puolen jalkatilasta vai mistä ja onko siellä ajovaloihin liittyviä sulakkeita edes?
Kuten takaboksistakin.
Missä mikin mahdollinen sulake piilottelee onko kenelläkään selkokielistä ohjetta olemassa tai linkkiä sellaiseen.
Dipped beam S211 H7 polttimoilla.
Dipped beam S211 H7 polttimoilla.
S211 2008
Re: Dipped beam S211 H7 polttimoilla.
kojelaudanpäästä kuskinpuolelta löytyy sulakerasia ja siellä pitäs olla paperilappu jossa sulakekartta .
laitoithan 12v lampun ja reunimmaisesta kannesta vaihdoit . täs o viimeaikoina aikapaljon ollu noit 24v lamppu asennettuna, liekkö jossain ollu tarjouksessa
laitoithan 12v lampun ja reunimmaisesta kannesta vaihdoit . täs o viimeaikoina aikapaljon ollu noit 24v lamppu asennettuna, liekkö jossain ollu tarjouksessa
Re: Dipped beam S211 H7 polttimoilla.
Vanha oli 12v ja samaa sarjaa oli tämä uusikin , tottunut ostamaan useamman H7 kerralla varastoon kun tietää niitä menevän.shade_z kirjoitti:kojelaudanpäästä kuskinpuolelta löytyy sulakerasia ja siellä pitäs olla paperilappu jossa sulakekartta .
laitoithan 12v lampun ja reunimmaisesta kannesta vaihdoit . täs o viimeaikoina aikapaljon ollu noit 24v lamppu asennettuna, liekkö jossain ollu tarjouksessa
Koetaulun pää eli se sivumuovi väännettävä auki siis?
Reunimmaisen vaihdoin käsikin vielä mahtuu kun ei se paisuntasäiliö puoli kyseessä.
On tullut kanssa joskus avuliaan aatun vaihtana 24v vastaan 12v järjestelmässä.
Vanha oli ehjä ainakin yleismittarilla katsottuna eli äänimerkki kuuluu eli mikä siellä voi mättää?
S211 2008
Re: Dipped beam S211 H7 polttimoilla.
umpion johdotus, huono liitin jne kaikki mahdollisia . muutakun mittailemaan minne jännite häviää jos sulake ehjä
Re: Dipped beam S211 H7 polttimoilla.
Muuten kiva mutta nyt noin 800km taipaleen jälkeen kyseistä vikaa ei herjaa käynnistäessä ja poltin oli ehjä ja oikea volttinenkin , varmistettu useampaan kertaan mutta virtaa ei tullut sinne H7 lähivalon päähän ja sen mitä siitä virtakynällä katsoin niin molemmat oli maissa eli negatiivisia (plusnavasta virta ja kokeilua)
Mitäköhän seuraavaksi ? ja mikä tuon aiheutti sen verran tältä palstalta löytyi vastaavaa vikaraporttia että Xenoneissa on korkeudensäätömoottori kypsähtänyt ja siitä ko, vika tässä ainakin tuntuu sekin toimivan(nyt).
Mitäköhän seuraavaksi ? ja mikä tuon aiheutti sen verran tältä palstalta löytyi vastaavaa vikaraporttia että Xenoneissa on korkeudensäätömoottori kypsähtänyt ja siitä ko, vika tässä ainakin tuntuu sekin toimivan(nyt).
S211 2008