Rundit nyt n.5500.
Turboahan tuo kaipaisi, mutta kun on niin kallista.
No juuripa siksi kun on melkoinen tykki...sooppa kirjoitti:onkohan aivan kannattavaa? meinaan kun toihan on se kuuluisa tykkimalli 200d.....
Ei kai se vaimo niin paljon siihen lukemaan vaikutaHaisuli kirjoitti:0-100 en ole vielä ehtinyt mitata. Vaimo kun on ollut kyydissä...
No, ei painollisesti vaikuta. Jos ajan liikaa monopohjassa. Saattaa tulla noottia.veskola kirjoitti:Ei kai se vaimo niin paljon siihen lukemaan vaikutaHaisuli kirjoitti:0-100 en ole vielä ehtinyt mitata. Vaimo kun on ollut kyydissä...![]()
Oleppas nyt varovainen, kohta karkaa käsistä ja löydät konehuoneesta ahtimenHaisuli kirjoitti:Tänään tuli taas pumppua rukattua, n. kierros syöttöä ja max.
joko oot mitannu 0-100 ?Haisuli kirjoitti:Tänään tuli taas pumppua rukattua, n. kierros syöttöä ja max. kierroksia kierros myös lisää. Vieläkään ei havaittavissa savutusta, tyhjäkäynti nousi hieman, mutta se on helposti säädetty. Säätövaraa on vielä jäljellä...![]()
Nyt kone vetää laajemmalla alueella, helpompi ajella. Ehkä seuraava pykälä olisi jo viedä säädettäväksi pajalle.
Niin meinaatko edes että vaimo huomaa että sulla on monopohjassa?Haisuli kirjoitti:No, ei painollisesti vaikuta. Jos ajan liikaa monopohjassa. Saattaa tulla noottia.veskola kirjoitti:Ei kai se vaimo niin paljon siihen lukemaan vaikutaHaisuli kirjoitti:0-100 en ole vielä ehtinyt mitata. Vaimo kun on ollut kyydissä...![]()
Tuolla Turbo - keskusteluissa on ollut juttua, että 3l vaparista on otettu Mynän pumpulla ja 7mm elementeillä 180hv. Että varmaan tuosta 2,5l:stakin sais hieman enempi vielä ulos.kilander kirjoitti:Osaisko joku sanoa,olisko minkälaista hyötyä asennuttaa vapaastihengittävään 2,5 dieseliin 7mm.elementit.Auto on käytetty kolme vuotta sitten paikallisessa dieselasennuksessa säädettävänä,"tehoa"n.105-110hv.Eli oisko minkälaista apua isommista elementeistä.Yritin etsiä haulla,mut ei löytynyt tietoa ennen/jälkeen...
180hv on mitattu Mynäpumpulla vaparista, savutti kuulemma jonnin verran noilla tehoillaJS kirjoitti:Tuolla Turbo - keskusteluissa on ollut juttua, että 3l vaparista on otettu Mynän pumpulla ja 7mm elementeillä 180hv. Että varmaan tuosta 2,5l:stakin sais hieman enempi vielä ulos.kilander kirjoitti:Osaisko joku sanoa,olisko minkälaista hyötyä asennuttaa vapaastihengittävään 2,5 dieseliin 7mm.elementit.Auto on käytetty kolme vuotta sitten paikallisessa dieselasennuksessa säädettävänä,"tehoa"n.105-110hv.Eli oisko minkälaista apua isommista elementeistä.Yritin etsiä haulla,mut ei löytynyt tietoa ennen/jälkeen...