s203 220cdi -01moniurahihna
s203 220cdi -01moniurahihna
Mikä mahtaa olla vikana kun pari tuhatta kilometriä sitten vaihdettu remmi menee paskaksi? Samaal kun remmi on vaihdettu niin on vaihdettu ohjainrulla ja kiristin. Ohjainrulla näyttää niinku se olisi sulanut, kaikki muut rullat näyttäs olevan kunnossa ja kaikki pyörii uudella remmillä aivan normaalisti(myös se sulaneen näköinen ohjainrulla ku en sitä vielä ehtinyt vaihtaa).
Re: s203 220cdi -01moniurahihna
Jos vapaakytkin laturilla ei toimi on hihna aika tiukalla ja voi sutiakin sen takia..siis kun kierroksia höllätään.
tutki se...muutenkin linjaston laakerit kaikista laitteista.
sitten minkä merkkinen hihna..työkoneissakin luotan vain continentaliin..gates taitaa olla kanssa jees mutta muita en kyllä laita.
tutki se...muutenkin linjaston laakerit kaikista laitteista.
sitten minkä merkkinen hihna..työkoneissakin luotan vain continentaliin..gates taitaa olla kanssa jees mutta muita en kyllä laita.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: s203 220cdi -01moniurahihna
Taitaa olla tuo vapaakytkin entinen kun samalla voimalla pysty sitä käsin pyörittelemään molempiin suuntiin, olettaisin että toiseen suuntaan kun pyöräyttää niin pitäisi jäädä vähäksi aikaa pyörimään.