Onko W124 260 E vm-87 Mersussa jonkinlainen "pluistonesto-järjestelmä", sillä aina kun kääntää virrat päälle palaa hetken aikaa punainen valo "RS".
Minulla ei ole auton ohjekirjaa ja Vehon korjaamomanuaali sekä Alfamerin korjausopas eivät kumpikaan valaise asiaa, eli niissä ei selosteta eri merkkivalojen merkitystä.
Siinä on punainen RS-valo joka syttyy ennen muita merkkivaloja ja sammuu hetken kuluttua viiveellä.
Piti vielä lisätä sen verran, että auto tuntuu esim. liukkaassa risteyksessä oikaisevan itse itsensä, vähän sama tunne kuin aikanaan kun minulla oli lukkoperällä varustettu automaatti-Volvo 740.
Mika.T kirjoitti:miten se valo syttyy? silloin jo kun kääntää virta-avaimen ensimmäiseen pykälään? jos syttyy niin se on airbagin valo. onko autossa baggi???
Juuri noin...ja autossa on "ilmakassi" ohjauspyörässä
Pasi H. kirjoitti:Onkos tuolla mitään yhteyttä tohon asiaan kun noissa mersun turvavyöissä lukee siinä muovissa teksti RS. Mitäs se meinaa? Ei oo arbageja....
RS turvavöisä meinaa automaattista kiristysta kolaritilanteessa. sille ei ole omaa merkkivaloa. muuten sellainenhan valohan olisi jokaisessa autossa.