Moro, olisi ehkä jostain keskustelusta neuvoa löytynyt mutta suoraan sanottuna en jaksanut kaikkia selata..
Eli kyseessä 00 mallin 220cdi automaatti ja laatikon toiminta. Eli pääsääntöisesti vaihtaa moitteetta ja todella pehmeästi mutta muutaman kerran on tapahtunut seuraavaa: Parkista liikkeelle lähdettäessä vaihtaa ainoastaan kakkoselle asti, eikä auta vaikka kepistä plussaan päin painelee. Samassa yhteydessä S/W vaihtoehdot ei toimi, eli taulussa pysyy mikä ennen vian ilmenemistä on valittuna ollut. Pysähtyminen ja P:eelle vaihto ei vikaa poista mutta kun sammuttaa auton ja käyttää ovet lukossa niin jo vain taas toimii normisti, vaihtaa hyvin jne..Outoa.
220cdi automaatti
-
- Mersumies
Re: 220cdi automaatti
Ei varmaan kukaan jaksa sen enempää kirjoitellakaan, jos ei sieltä päästä jakseta selata viestejä. Vikatilaan se loota menee, vie auto starin päähän. tai tarkista tcun öljytaso. sillä haulla löytyy varmaan ohjeita, kun etsii....NoJoHaO kirjoitti:Moro, olisi ehkä jostain keskustelusta neuvoa löytynyt mutta suoraan sanottuna en jaksanut kaikkia selata..
2007 R 320cdi
Selailin kyllä viestejä mutta ku ei oo hajuakaa millä hakis..Eka mersu mulla ja kaks viikkoo ollu.
edellistä vastausta kompaten; laatikon ecun ja/tai johtosarjan öljypitoisuuden tarkistus. Nyt ei taas kerran hajuakaan mikä auto kyseessä niin ei voi auttaa enempää TCUn sijainnissa, saa itse sitten etsiä hakusanoja alkaa jo olemaan. Ja sitten ihan itse laatikon öljytason tarkistus, tarvii oman öljytikun, myös laatikkoöljyt saisivat olla alle 100tkm sitten vaihdetut.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Juu kiitoksia, öljyt laatikkoon vaihdettu 15tkm sitten.
Kiitoksia vielä, laatikon ohjausboxin liittimet oli öljyssä.
Itselläni -03:ssa saman tyyppisiä ongelmia ja keppimoduuli (lue vaihdekeppi) vaihtoon.
Maksaa reilut 800(tulee saksasta) ja tunnissa ammattimies vaihtaa ja koodaa sen
Maksaa reilut 800(tulee saksasta) ja tunnissa ammattimies vaihtaa ja koodaa sen