W210 tekniikanvaihto, onko mitään ideaa?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
cdb
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Pe 27.08.2010 09:11
Paikkakunta: Rajamäki

W210 tekniikanvaihto, onko mitään ideaa?

Viesti Kirjoittaja cdb »

Nyt taas kysellään tyhmiä :)

Jos ei omalle työtunnilleen laske hintaa ja tätä tehdään vain rakkaudesta lajiin, niin mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon vaihdettaessa siistikoriseen '00 w210 200cdi:hin tekniikan tilalle saman vuosimallin w210 270cdi:n koko tekniikka?

Molemmat autot automaatteja toki. Tilanne olisi siis se, että umpilahosta ja rekisteröintikelvottomasta 270cdi:stä olisi tarjolla hyväkuntoinen tekniikka kokonaisuudessaan, siis ihan kaikki mitä nyt vaihtaa tarvitsisi, syylärin ja perän välillä.

Mitä tällaisessa vaihto-operaatiossa tulisi ottaa huomioon tekniseltä kannalta?
Ja mitä tulisi huomioida auton muutoskatsastuksen suhteen? Toki noita suht' ehjiä 270cdi väykkyjä on muutenkin tarjolla jo melkein sopuhintaan, sekin on jo tiedossa :)

(sama tilitys myös naapurifoorumilla, anteeksi...)
Nacho Libre
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: W210 tekniikanvaihto, onko mitään ideaa?

Viesti Kirjoittaja atlas »

-98 taisi olla jota tällä hetkellä sai "virittää" eli näinköhän saa tehdä.
Toki halvempi vaihtaa sellainen auto ja jos haluat voimaa hanki 280 tai 320 cdi v6.
Konttorilta kysymällä tieten lähdet tässä asiassa liikkeelle mitä he sanovat...entäs toi lastutus..jokos se on tehty tuolle nyky koneelle?...pääsisi edes lähelle sitä 270cdi tehoa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
cdb
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Pe 27.08.2010 09:11
Paikkakunta: Rajamäki

Re: W210 tekniikanvaihto, onko mitään ideaa?

Viesti Kirjoittaja cdb »

atlas kirjoitti:-98 taisi olla jota tällä hetkellä sai "virittää" eli näinköhän saa tehdä.
Toki halvempi vaihtaa sellainen auto ja jos haluat voimaa hanki 280 tai 320 cdi v6.
Konttorilta kysymällä tieten lähdet tässä asiassa liikkeelle mitä he sanovat...entäs toi lastutus..jokos se on tehty tuolle nyky koneelle?...pääsisi edes lähelle sitä 270cdi tehoa.
Jep, täytyy tosiaan tiedustella konttorin kantaa asiaan. Nykykone on lastuttamatta, ja sillä tuohon saisikin kai tarpeeksi tehoa, myös 270cdin:n ahdin olisi mahdollista laittaa mukaan.

Ongelma onkin nyt vahvasti korvien välissä, kun se viisipyttyisen ääni jää uupumaan :) Helpointahan tietty olisi hakea jostain e270cdi, mutta nyt vain luovuttaja-auto hyvällä tekniikalla olisi tarjolla.
Nacho Libre
Vastaa Viestiin