W202 240 kansiremontin tarpeessa?
W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Tervehdys kaikille jäsenille!
Mersu alkoi tänään valittamaan öljyn vähyyttä. Lisäsin öljyä ja huomasin että korkissa oli voin näköistä töhnää. Ilmeisesti kansiongelmia tiedossa?
Paljonko korjaaminen maksaisi mahdollisesti?
Kiitän jo etukäteen vastauksista.
Mersu alkoi tänään valittamaan öljyn vähyyttä. Lisäsin öljyä ja huomasin että korkissa oli voin näköistä töhnää. Ilmeisesti kansiongelmia tiedossa?
Paljonko korjaaminen maksaisi mahdollisesti?
Kiitän jo etukäteen vastauksista.
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Korjaamolla pari tonnia suunnilleen
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Ai helvetti!! Autossa lämmöt pysyvät ihan normaalilla tasolla ainakin vielä, miten nopeasti tilanne eskaloituu pahemmaksi? Paljonko pahvin vaihto maksaa, jos sillä selviää?
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Laakerit sieltä kohta menee jos öljyt ja
vedet on sekaisin,ei kannata paljon ajella
vedet on sekaisin,ei kannata paljon ajella
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Lyhyt ajo tekee kondenssia ja jos motti ei pääse kuumana pitkään pyörimään on korkin sisäpuolella töhnää kun vesi ei pääse haihtumaan seasta.
Jos epäilee nestettä öljyn seassa niin aamulla seisomisen jälkeen pohjaproppu irti ja tuleeko nestettä...öljy myös nesteestä harmaantuu...häviääkö nestettä..jos ei ei hätää...voithan vaihtaa öljyt ja seurata.
Jos epäilee nestettä öljyn seassa niin aamulla seisomisen jälkeen pohjaproppu irti ja tuleeko nestettä...öljy myös nesteestä harmaantuu...häviääkö nestettä..jos ei ei hätää...voithan vaihtaa öljyt ja seurata.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Ensi keskiviikkona öljynvaihto edessä.
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Aamulla käytin webastoa 10 minuuttia ja ajoin 30-40 km. Sen jälkeen kävin kaupassa ja ajoin 5 km. Eli voisi olla myös kondenssi vedestä johtuvaa?
Ens viikolla selviää enemmän.
Ens viikolla selviää enemmän.
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Yhden kerran olen vaihtanut välipahvin , kylläkin diesel moottoriin, vaihto on ei ole hankala itse tehdä, toki tarvitsee vähän pientä sidontaa mm ketjun kanssa. Mutta miksi pahvi sitten olisi "mennyt". Onko lämpö käynyt korkealla? Jos lämpö pääsee kiehahtamaan, niin kansi löystyy ykköspytyn päästä ja päästää öljyn pyttyyn ja kovan paineen kampikammioon. Syö öljyä >litran tuhannella ja pakkokaasu haisee pahalle. Jäin miettimää, että johtuisiko öljynsyönti vain löyhtyneestä kannesta?
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
En ole kauaa omistanut autoa. Ostohetkellä ei voita ollut korkissa.
Jäähdytysnesteen seassa ei ole öljyä. Säikähdin voita nähdessäni, kun lisäsin öljyä auton sitä pyytäessä. Ensi keskiviikkona autoon vaihdetaan öljyt kaverin pajalla ja katsotaan että mikä on tilanne. Kaveri epäili heti kondenssiota. Sanoi että on vaihtanut kahteen samanlaiseen kansipahvit. Suht helppo homma kuulemma. Kansipahvin vaihdon yhteydessä kannattaa vaihtaa samassa yhteydessä olevat jakoketjun rullat.
Jäähdytysnesteen seassa ei ole öljyä. Säikähdin voita nähdessäni, kun lisäsin öljyä auton sitä pyytäessä. Ensi keskiviikkona autoon vaihdetaan öljyt kaverin pajalla ja katsotaan että mikä on tilanne. Kaveri epäili heti kondenssiota. Sanoi että on vaihtanut kahteen samanlaiseen kansipahvit. Suht helppo homma kuulemma. Kansipahvin vaihdon yhteydessä kannattaa vaihtaa samassa yhteydessä olevat jakoketjun rullat.
Re: W202 240 kansiremontin tarpeessa?
Kiitos vastauksista. Voin huokaista helpotuksesta, ilmiö johtui vain kondenssivedestä.