Itsellä ollut nyt vuoden verran käytössä A150 w169 vm.2005 johon oli ennen ostoa tehty isosti moottoriremonttia: oli tehty kansiremontti, vaihdettu vauhtipyörä, vesipumppu...jne mitähän vielä. No ainakin sisätilan lämmittimen moottori on vaihdettu myös. Muuten "ihan kiva" näin naisen kaupunkiautona, mutta on alkanut mietityttämään että oliko tämä nyt virhehankinta siksi, kun kilometrejä autolla on tällä hetkellä 222 000 ja tuntuu että kaikenlaista pientä renkkaa koko ajan löytyy. Ja ylläri ylläri, kun niitä samoja vikoja juuri olen löytänyt nimenomaan kyseisen automallin keskusteluista.
Eli matkustajan puolen etuoven lukkosysteemi ei toimi automaattisesti. Eräässä toisessa ketjussa loistavasta kahden muunkin henkilön kuvaama "laakerihurina" moottorin äänessä, joka alkaa kun auto seisoo tyhjäkäynnillä ja nostaa kytkimen ylös. http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 4#p1168644" onclick="window.open(this.href);return false; Eräänä pakkaspäivänä yhtäkkiä lämmittimen puhallin kieltäytyi toimimasta kokonaisen reilu 20km matkan mutta sen jälkeen yhtäkkiä lähtikin pienen pysähdyksen jälkeen yhtäkkiä käytiin. Hyvä että ikkunat just just pysyi pois huurusta koska ilman puhallustakin sieltä hieman kuitenkin lämmintä ilmaa leijaili. Ajotietokoneen näyttö usein himmenee näkymättömiin pidemmällä ajolla, en ole varma liittyykö tämä lämpötilaan eli olisko ollut kesäaikaan pahempi kuin nyt kylmien tultua.
Ruostetta ei sentään pitäisi olla eikä sinänsä tarkastuksissa ole mitään ihmeellistä vikaa löydetty. Mutta kun kaikkea tällaista pikkurenkkaa on tullut tässä vuoden aikana niin oon vaan miettinyt että onko nämä kilometrit ja tämä ikä tälle autolle jo niitä viimeisiä aikoja, tuleeko tästä nyt loputon kallis korjausriesa josta pitäisi päästä äkkiä eroon vai vieläkö on toivoa? Kertoisitteko viisaammat mitä ajattelette? Itse en tosiaan osaa autoa korjailla, vaan joka kerta täytyy huoltoliikkeelle korjauksista pulittaa. Ja autovalinta jo kertonee etten mikään kroisos ole, tulin ehkä puoliksi huijatuksi ja taivutelluksi tähän valintaan mersuihmisen toimesta.