Juu elikkä moni varmaan on jo nähnytkin että tuollainen tuli ostettua ja siinä on STT:n turbosarja.
Jos tuohon laittaisi 300D turbon KKK 24 ahtimen niin minkäkokoiset tapit pitäisi olla pumpussa? (Autossa on jo pykälää isommat elementit kuin vakiona, mutta tarkkaa kokoa ei omistaja muistanut/tiennyt ku pajalla teetetty koko ahtamis projekti)
Ja olisiko tuolla ahtimella ja "pikkaisen" isommilla tapeilla mahdollisuus päästä tuonnen ~180hp:n tuntumille? ~2xA4 kokoinen cooleri löytyy myös. Riittäis näin alkuun ku vasta höyrähdin näihin turboihin kunnolla
Ja paljonko on muuten tehoa ja vääntöä "vakiona" tuossa STT-ahdetussa 2.0:ssa?
Ahdetusta 190D:stä...
Ahdetusta 190D:stä...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- Vil_Ma
- Turbospesialisti
- Viestit: 76
- Liittynyt: La 27.12.2003 15:53
- Paikkakunta: Pohojanmaan seutu
- Viesti:
Tuo on vähän semmonen aihio, että siitä voi tuo tauti levetä melko helposti... Nimimerkki: "Kokemusta on"
Jos on samanlainen sarja mikä tuossa parisatasessa alunperin oli, nii siinä ei kyllä pumppuun oltu tehty elementtien vaihtoa, vaan vain säädetty. Turbona oli garrettilainen T03 Stt:n leimoilla, ahtopaineet muistaakseni jonkun 0.65bar. Tehoja ja vääntöä oli kohtuu rajallisesti, mutta kuitenki huomattavasti enemmän mitä vakio 200D:ssä.
Tehot oli siellä satasen paremmalla puolella cossun kuulerilla ja korvakuulolla pohjaan säädetyllä pumpulla. Vääntöjä en muista.
Jos on samanlainen sarja mikä tuossa parisatasessa alunperin oli, nii siinä ei kyllä pumppuun oltu tehty elementtien vaihtoa, vaan vain säädetty. Turbona oli garrettilainen T03 Stt:n leimoilla, ahtopaineet muistaakseni jonkun 0.65bar. Tehoja ja vääntöä oli kohtuu rajallisesti, mutta kuitenki huomattavasti enemmän mitä vakio 200D:ssä.
Tehot oli siellä satasen paremmalla puolella cossun kuulerilla ja korvakuulolla pohjaan säädetyllä pumpulla. Vääntöjä en muista.
-pensalla pestään pensselit-
Mikäs siinä. Näetee sitten jos tauti leviää siitä ku tänne ilmestyy myyntiin 2.0D pata stt:n turbosarjallaVil_Ma kirjoitti:Tuo on vähän semmonen aihio, että siitä voi tuo tauti levetä melko helposti... Nimimerkki: "Kokemusta on"
Jos on samanlainen sarja mikä tuossa parisatasessa alunperin oli, nii siinä ei kyllä pumppuun oltu tehty elementtien vaihtoa, vaan vain säädetty. Turbona oli garrettilainen T03 Stt:n leimoilla, ahtopaineet muistaakseni jonkun 0.65bar. Tehoja ja vääntöä oli kohtuu rajallisesti, mutta kuitenki huomattavasti enemmän mitä vakio 200D:ssä.
Tehot oli siellä satasen paremmalla puolella cossun kuulerilla ja korvakuulolla pohjaan säädetyllä pumpulla. Vääntöjä en muista.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ei oo käyny penkissä...MeSee kirjoitti:onko tehopenkissä käyny, perstuntuma?
Perstuntuma: Tuntuvasti pirteämpi kuin w124 250D (Alakierroksilla 250D pirteämpi) 100:n vauhdosta kiihtyy ylämäkeenkin nelosella (tomaatti) ihan hyvin, verrattuna tuohon 250D:hen...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90