Otsikon moottoriin olisi aika suorittaa kyseinen toimenpide. Kuskinpuoleinen venttiilikoppa huohottaa öljyä vienosti, joka aiheuttaa sotkua ja pakosarjalle tippuessaan epämiellyttävää käryä.
Kysyn lähinnä onko foorumilaisilla suositella osaavaa mersumekaanikkoa Kymenlaakson suunnalta (miksei kauempaakin, inhimillisen matkan sisällä) tuohon, vai tyrkkäänkö pirssin lähimpään Motonettiin? Paikallista marmoria tahtoisin välttää taloudellisista syistä
Tiivisteet tuli hankittua ja vielä tarvii haalia noita muutamia ruuveja ja muttereita joita esim tuossa linkissä listattiin. http://www.benzworld.org/forums/w220-s- ... &_k=y6jrlq" onclick="window.open(this.href);return false;
Hommahan ei ole kovin vaikea tehdä itsekään, mutta helppo ulkopuolisen tyriä tietämättömyyttään. Pari pointtia jotka voi mennä vikaan jos ei tiedä: Puolat ja tulpanjohdot pitää nostaa pois tieltä. Tulpanjohdot saa herkästi rikottua jos niitä riuhtoo väkisin ja kiireellä. Uusien tiivisteiden kanssa olisi hyvä käyttää ohut siivu tiivisteliimaa vaikkei niin virallisesti neuvotakkaan. Liiman olisi hyvä kuivua ennen kuin vetää kopat piukkaan. Tähän ei moni tuntitaksa-paja viitsi. Ylemmät pikkukopat on pelkästään liimalla ja niidenkin pitäisi kuivua myös.
Nykyiset... '14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!