Etulokarit sen sijaan antoivat aihetta moitteisiin eli helmalistan alusissa oli pehmeää parin sentin korkeudelta. Hoviheppu sanoi noiden menevän hitsaamalla, mutta perfektionistinen ajattelu ajoi hankkimaan uudet etulokarit, kun ne päivän toimitusajalla sai. Eipä taida muutenkaan löytyä montaa Ässää, joka 15-vuotiaana välttyisi lokarisavotalta, vaikka muuten olisikin iskussa.
Samassa yhteydessä persauksiin uusittiin jouset, iskarit, kelkan limput ja tukivarsien puslat. Samalla uusittiin jarrulevyt ja seisontajarrun kaikki palikat. Auton ajettavuus sai täysin uuden ulottuvuuden, vaikka etupään vastaavat osat vaihdetaan sitten lokarien kanssa samaan vetoon, kun keula on kerran auki. Nyt lokarit maalataan ja massataan erikseen ja asennetaan kokoamisvaiheessa.
Tällä haavaa pirssi makoilee maalarissa ja omalla pajalla odottavat puretut puskurit uutta maalipintaa ja kromeja. Eiköhän niitä tänään aleta tervata. Pintaväri rikastui puskereiden ehostuspaketista 140€ maaleineen, lakkoineen ja muine kemikaaleineen sekä hiontatarvikkeineen. KL taas velkoo kromeista 670€, joten ottakaapa omistanne kromit ylös ja suojaus alle, jos ovat vielä kunnossa. Maksaa vaivan

Viikonvaihteessa päästään laitetta sitten kokoilemaan ja toivottavasti ollaan ensi maanantaina taas tien päällä. Tarkempaa selontekoa projektin loppusuorasta ja varsinkin tuloksesta tulee hetimmiten perässä. Varsinkin ajopuolen muuttuminen kiinnostaa kunhan tuo etupääkin saadaan uudistettua.
Mutta joka tapauksessa kuitteja kertyy lompakkoon siihen tahtiin, että hirvittää. Satanen ei oikein tunnu missään

