Terve!
Osaisiko joku kertoa mistää johtuu kun polttoaine paineet ei pysy kun ajaa kaasu pohjassa esim. Kolmos vaihde päällä. Maksimi paineet max 1660 bar ja kaasu pohjassa tipahtaa sekunniksi ja taas pysyy noin kaksi sekuntia. Ilmenee nyppimisenä lievänä pätkimisenä. Auto on Mb s211 220cdi facelift 08 manuaali. Tämän vian huomasin lastutuksen jälkeen. Toista Korkeapaine pummppua kokeilin ja sama vika toistuu. Vuotoja ei näy suuttimien puolella eikä muuallakaan.
tontsa1r
Viestit: 0
Liittynyt: Su 28.05.2017 14:33
W211 Polttoaine paine vika
W211 Polttoaine paine vika
Mercedes s212 350cdi 4matic 2012
-
- Mersumies
- Viestit: 2379
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: W211 Polttoaine paine vika
Siinähän se vastauskin tuli samalla.tontsa1r kirjoitti:Terve!
Tämän vian huomasin lastutuksen jälkeen.
Poista lastutus niin auto toimii taas. Ihan oikeasti.
Re: W211 Polttoaine paine vika
Mietein vaan että onko vika lastussa vai mekaaninen vika.
Mercedes s212 350cdi 4matic 2012
Re: W211 Polttoaine paine vika
No suotimet on varmaan joskus vaihdettu?Voisiko suuttimien liiallinen ohivuoto sitten aiheuttaa tälläistä...????Mitä näyttäisi korjauskertoimet ja mittaus tulos?
Ota yhteyttä ohjelmoinnin tekijään.
Ota yhteyttä ohjelmoinnin tekijään.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W211 Polttoaine paine vika
.
Ensimmäisen sukupolven Delphin järjestelmässä on max 1600bar vakiona.
Eikä siihen, minun mielestäni, tarvi normilastutuksessa puuttua.
Toisenlainenkin mielipide voi olla aivan hyvin perusteltu, mutta kannattaisi ehken kuitenkin kysyä, että olisikko mahdollista kokeilla sellaista versiota, jossa railpaine olisi vakio.
Vaiva kuvailemanasi kuulostaa juuri sellaiselta, jossa paine parin sekunnin rajanylityksen jälkeen pakotetaan palautumaan ja kun ohjelma palaa "normitilaan takaisin", toistuu sama ylitys ja korjaus uudelleen ja uudelleen.
Ensimmäisen sukupolven Delphin järjestelmässä on max 1600bar vakiona.
Eikä siihen, minun mielestäni, tarvi normilastutuksessa puuttua.
Toisenlainenkin mielipide voi olla aivan hyvin perusteltu, mutta kannattaisi ehken kuitenkin kysyä, että olisikko mahdollista kokeilla sellaista versiota, jossa railpaine olisi vakio.
Vaiva kuvailemanasi kuulostaa juuri sellaiselta, jossa paine parin sekunnin rajanylityksen jälkeen pakotetaan palautumaan ja kun ohjelma palaa "normitilaan takaisin", toistuu sama ylitys ja korjaus uudelleen ja uudelleen.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: W211 Polttoaine paine vika
Ohjelmassa täytyy olla vikaa, vaikka väittävät toista. He kyllä sanoivat nostaneen polttoaine paineita ja kyseiseen ohjelmaan ei edes kuulunut egr pois ottoa. Sain sovittua että palauttavat vakioksi ja rahat takaisin.tuikku kirjoitti:.
Ensimmäisen sukupolven Delphin järjestelmässä on max 1600bar vakiona.
Eikä siihen, minun mielestäni, tarvi normilastutuksessa puuttua.
Toisenlainenkin mielipide voi olla aivan hyvin perusteltu, mutta kannattaisi ehken kuitenkin kysyä, että olisikko mahdollista kokeilla sellaista versiota, jossa railpaine olisi vakio.
Vaiva kuvailemanasi kuulostaa juuri sellaiselta, jossa paine parin sekunnin rajanylityksen jälkeen pakotetaan palautumaan ja kun ohjelma palaa "normitilaan takaisin", toistuu sama ylitys ja korjaus uudelleen ja uudelleen.
Mercedes s212 350cdi 4matic 2012
-
- Mersumies
- Viestit: 2379
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: W211 Polttoaine paine vika
Oikea ratkaisu, virittäminen on vaikeaa ja täälläkin Foorumillá löytyy aivan jäsenistön keskuudesta henkilö jolta saat aivan oikeasti ja luotettavasti Mercedeksesi Tuikkimaan,tontsa1r kirjoitti:Ohjelmassa täytyy olla vikaa, vaikka väittävät toista. He kyllä sanoivat nostaneen polttoaine paineita ja kyseiseen ohjelmaan ei edes kuulunut egr pois ottoa. Sain sovittua että palauttavat vakioksi ja rahat takaisin.tuikku kirjoitti:.
Ensimmäisen sukupolven Delphin järjestelmässä on max 1600bar vakiona.
Eikä siihen, minun mielestäni, tarvi normilastutuksessa puuttua.
Toisenlainenkin mielipide voi olla aivan hyvin perusteltu, mutta kannattaisi ehken kuitenkin kysyä, että olisikko mahdollista kokeilla sellaista versiota, jossa railpaine olisi vakio.
Vaiva kuvailemanasi kuulostaa juuri sellaiselta, jossa paine parin sekunnin rajanylityksen jälkeen pakotetaan palautumaan ja kun ohjelma palaa "normitilaan takaisin", toistuu sama ylitys ja korjaus uudelleen ja uudelleen.