Moron taasen .
Taasen siis kyse väpästä, ei se sama mistä sitä jarrukilpijuttua kysyin......
Likimain identtinen kulkine kyllä kuitenkin. Siis W210 E270 automaatti farkku vm.2000 nyt kysees.
Ei kiihdy kyllä oikein kovin reippaasti ja kone ei ota kierroksia edes paikallaan, tai vaihteilla 1 tai 2 kuin n.3000rpm ????
Pölläyttää kyl mustaa näkyvästi kun latiskan lattiaan survasee, taikka konehuoneesta sähköpotikasta vaijerin päästä "kaasun" pohjaan painaa ?
Mut ei siis kierrä ku sen n.3000rpm ja ehkä hiukkan nippanappa päälle.....
Omistaja valitteli kyllä jotain "tahmeutta" kulkemisessa tai kiihtyvyydessä.....
Eli ihan selkeesti ei nyt kaikki ole ihan kohdallaan, koneesta uupuu reipas paritonnia kierroksia, ja ilmeisesti ei anna soppaa ( ahtoja ?? ) ihan niinku pitäisi ?
Mitähän helevettiä täs kikottimes oikeen nyt on vialla ??
- Jussi -
W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"
W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"
Pari Nuffia, DB1410-78, 850-60, Vallu903-81, Allis-Chalmers -63? P-kuormaaja + muuta rompetta tontilla
http://www.konekansa" onclick="window.open(this.href);return false;. net
http://www.nuhvi.net" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.konekansa" onclick="window.open(this.href);return false;. net
http://www.nuhvi.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"
No se kikotin on vikatilassa. Voi johtua vaikka mistä. Bos nyt vikakoodeilla lähtisi liikkeelle...
Re: W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"
Mä en näit mesei niin tunne ja mitään läppärii tai muuta "piuhaa" mulla ei ole käytettävissä.....
Jotain vikatilajuttua ittekkin epäilen. Mekaaninen puoli luonnistuu mut toi sähköpuoli ja ohjainsysteemit on sitten täyttä hepreaa.
Enemmän koitan vaan pysyä tuolla traktoreiden ja raskaan kaluston remonteissa ........
Tää on koitettu hiljattain leimata, ja leimaremontteja on tehny parikin eri tyyppiä ennenku mulle tuotiin.
Lähinnä nyt vaan oli jotain jarruja ja etupään koiranluita, mut on kait jotain paikkaakin pohjaan laitettu täs kuukauden sisään .....
Jotain vikatilajuttua ittekkin epäilen. Mekaaninen puoli luonnistuu mut toi sähköpuoli ja ohjainsysteemit on sitten täyttä hepreaa.
Enemmän koitan vaan pysyä tuolla traktoreiden ja raskaan kaluston remonteissa ........
Tää on koitettu hiljattain leimata, ja leimaremontteja on tehny parikin eri tyyppiä ennenku mulle tuotiin.
Lähinnä nyt vaan oli jotain jarruja ja etupään koiranluita, mut on kait jotain paikkaakin pohjaan laitettu täs kuukauden sisään .....
Pari Nuffia, DB1410-78, 850-60, Vallu903-81, Allis-Chalmers -63? P-kuormaaja + muuta rompetta tontilla
http://www.konekansa" onclick="window.open(this.href);return false;. net
http://www.nuhvi.net" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.konekansa" onclick="window.open(this.href);return false;. net
http://www.nuhvi.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W210 E270 farkku -00, "voimattomuus"
voisi käväistä katsomassa vikailmoitukset, itse veikkaisin (omassa vehkeessä sama ropleemi) ilmamassamittaria. Niitä suapi netissä aika halvalla ja onpi helppo laitella paikalleen...
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Päässyt pois kahden opelin loukusta