Siellä on joku huohotin/ylivuotoletku, siis vain pätkä joka roikkuu ja valuttelee sillointällöin, mutta ko. paikkoihin se ei sieltä paase ellei tuu sit kovalla paineella. Välillä konehuone on kuiva eli kastuminen ei ole jatkuvaa.
Voisiko siis olla että joku paikka roiskii esim. motarilla todella kovaa painettaessa, koska sellaisten muutaman kymmenen kilometrin motarivedon jälkeen sitä alkaa siellä olla. Vai voiko joku paikka falskata?
Aikaisemmin mainitsemani letkunpätkä tuskin roiskii ylöspäin, joten tuntuisi että se tulee jostakin varsinaisesta syöttö letkusta/putkesta.
Pari kertaa auto on myös "jämähtänyt" liikkeelle lähdettäessä, aivan kuin se ei saisi tarpeeksi polttoainetta, vika on kestänyt n. 2 sekuntia ja ei ole ilmennyt viimeiseen 15000 km:iin. Voisiko olla syy-yhteyttä. esim. siten että järjestelmään pääsisi ilmaa (vaikkakin on automaattinen ilmaus).
Kysynkin nyt siis hyvät kolleegat että onko dieseleillä tapana horotella liika löpö jostakin pihalle vai pitäisikö minun siirtyä takaisin renault-aikakaudelle?
