W124 eteen 6.5" midbassot

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Ollii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

W124 eteen 6.5" midbassot

Viesti Kirjoittaja Ollii »

Onko kukaan tehnyt 6.5" elementeille paikkoja vakio paikkojen tilalle? Tarkoitus olisi laittaa DLS MS6:set siihen. Itse aattelin vääntää paikat lasikuidusta ja sitten päällystää nahalla. Mutta vinkkejä, kuvia ja muuta infoa kaivattaisiin. Myös etupään vahvistin asennuksista voisi kuvia laittaa. Itse ajattelin tehä semmoisen vahvistin räkin hanskalokeron alle.
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008

Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Ahonen V
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ahonen V »

Kuva

Tossa olis mun autosta kuva. Kotelot on tehty puusta (vanerista) ja päällä
ohut routamatto ja tekonahka. Vahvistin kannattaa laittaa repsikan penkin alle.
ei tarvii rakennella mitää telineitä.
S202 250TDT -97 Powered by [url=http://www.turbotec.com]Turbotec[/url] & KKK
ex. w124 260E -89
Ollii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Ollii »

Ahonen V kirjoitti:Tossa olis mun autosta kuva. Kotelot on tehty puusta (vanerista) ja päällä ohut routamatto ja tekonahka. Vahvistin kannattaa laittaa repsikan penkin alle. ei tarvii rakennella mitää telineitä.
Tarkoitus on laittaa midit kojelaudanpäälle, eli siihen missä kajarit on vakionakin. Mielestäni vahvistin on kivan näköinen hanskalokeron alla, mutta voi olla että laiskuus iskee ja se menee jonnekin muualle :) Oviin mulla olis kyllä tommoset paikat valmiina, mutta hölmöläinen kato haluaa aina jotenkin erilailla :lol: Mutta ihan jees asennukset noi sun on. Ei ollenkaan pahat. Bongasin tuolta millhill sivuilta, komean subbariasennuksesi. Onko sulla siitä projektikuvia? Millä teit aukon hattuhyllyyn?
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008

Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Vastaa Viestiin