Möhkön tulpat.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
jsmaa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 920
Liittynyt: La 29.01.2005 12:25
Paikkakunta: Salo

Möhkön tulpat.

Viesti Kirjoittaja jsmaa »

Pitäs varmaan vaihtaa noi tulpat möhköstä. Millä km:illä on suositus? Ja mikä muu tulppa kuin Vehon tiskiltä? Ja onko sillä tulppien vaihtamisella OIKEASTI kauheasti merkitystä? Meinaan että jos ajaa vaikka tupalsti suosituksen kilometrit. Kun ainakin nyt käy ihan kuin ennenkin.
Mieluummin yksin oikeassa kuin porukan kanssa väärässä.

200 CDI -03 2023- Heräteostos
600SE -92 2010- Kesäauto
300D -91 2000-23 Työjuhta
Ex 300D -81 1986-00
Ex 200B -77 myöh. 200d 1983-86
Ex 190D -65 1975-83
Ex 6 x Fiat 600 1969-75
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3955
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: Möhkön tulpat.

Viesti Kirjoittaja RH »

Möhköstä en tiedä, mutta 113-koneiseen veekasiin vaihdatin vielä viime metreilläni sen auton kanssa kaikki 16 kynttilää. Minusta se alkoi kulkemaan perstuntumalta herkemmin. mittarissa siis vajaa pari sataa tkm ja tod. näk. toinen kierros tulppia oli sisällä. Noissa ainakin pyöristettynä sadan tonnin vaihtoväli. Vanhat tulpat oli selvasti... no, vanhat. KL.stä nafti pari sataa maksoi kotiin toimitettuna.
Potifaari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 16.08.2006 16:49
Paikkakunta: Kuopio

Re: Möhkön tulpat.

Viesti Kirjoittaja Potifaari »

Aikoinaan kun kuljin kipunavehkeillä, niin katsastelin vaan niitä missä mainosten mukaan useampi kipinä. Totesin sen kyllä muutama vuosi sitten, kun vehje (ooppeli) jäi 12 tunniksi 35 asteen pakkaseen. Kyllä se vaan pyörähti käyntiin vaikka sitä mum.mum.mu -ääntä kuuluikin. -että tulppia saapi varmaan halvemmalla kuin marmoritiskiltä...
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Vastaa Viestiin