Kiertää ihan tappiin saakka mutta hitaasti tai ainakin hitaammin mitä kuuluisi. Kävin tänään luettamassa vikakoodit ja vastaukseksi tuli tuo air flap venttiilijuttu mikä on siis ilmanputsariboxissa kiinni. Kokeilin vaihtaa kaverin toimivasta samanlaisesta pelistä omaani mutta ei mitään eroa ollut. Olen vaihtanut ilmansuodattimen, sytytystulpat, putsaillut ilmamassamittaria(vaihdettu pari vuotta takaperin) ja kaasuläppää ja sitä airflappiä. Tähän mennessä ei minkään näköistä tulosta ole saatu aikaiseksi.
Olisko joku joka osais ohjata putsaamaan tai vaihtamaan jotain muuta osaa joka voisi aiheuttaa moisen tehon menetyksen. Kun kaasun lättää lattiaan auto kyllä tuntuu siltä että haluaisi lähteä vimmatusti menemään mutta sitten ei kuitenkaan lähde. Tapahtuu siis vain täyskaasulla.
W202 230K tehot kadoksissa
Re: W202 230K tehot kadoksissa
Kokeile sulkea kokonaan väliaikaisesti se ilmankierto takaisin putsariin, niin tietät ainakin, että ahdin ja solenoidi muuten toimii. Ota letku irti putsarista ja laita sopivankokoinen tulppa letkuun ja klemmarilla kiinni.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020

Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
Re: W202 230K tehot kadoksissa
ongelmana oli likainen ilmamassamittari. en ilmeisesti putsannu sitä tarpeeks hyvin. ruiskutin siihe ainetta puol purkillista joka nurkkaan ja annoin kuivua niin johan vedot palasivat autoon 
