Terve
Ostin tuossa jokin pvä sitten 200b-88 ja heti tuli onkelmia pyyhkimen kanssa..
ekaks se ei suostunu nousee kun n 25cm ja sitten kun kädellä vähän jelppasin niin toimi muuutaman minuutin LOISTAVASTI..kunnes jämähti alas ja ei liiku enää. (taisi olla iso virhe)
Viiksestä kun kääntää niin kuuluu vain jostai pieni naks ääni.
kertokaas onko kotikonsteja vai vienkö suosiolla huoltomiessedälle,
itse kun en oikein näitten päälle ymmärrä.
Jamppa[/quote]
Do dii varsi on nyt rasvattu ja ei skulaa..
Toimi noin 5min 3pykälällä enään ei inahdakkaan
Nyt kun kääntää viiksestä niin edelleen kuuluu NAKS ääni jonka olen paikallistanut et tulis ilmeisesti releboksista..itse pyyhkimen moottori ei edes enää hurise,olisiko leasing soppari sanottu irti eli kaputt,sökö,räsä
Jamppa
Lasinpyyhin skulaa taas,oli moottori skeidana!
ei muuta merteilille uus motti pykälään ja taas pelaa.
toisaaalta tarkempi silmä löysi halkeaman pakosarjasta...
Kumma kun ei osunut silmään ostaessa no autokuume tunnetusti vie järjen
no se edessä tossa kesällä..kuten myös pikku paikkauksia ja hela biilin maalus.Onneks o tuttu automaalari niin saa duunattua hela homman votukka pullolla!!!!
Itsellä on pettänyt pyyhkijät 100 km päässä kotoota, mutta kaatosateessa. Oli kiva ajella iltaa... Heti kuntoon, jookos? Sitä saattaa näin keväälläkin tulla joku päivä yllättäin räntäsateet ja loskakelit. Ajele siinä sitten muun liikenteen seassa ilman pyyhkijöitä. En ainakaan itse halua joutua kolariin siksi, että sinulla on pyyhkijä sökö
ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
Mulla itella se just leikkas kiinni ku jeesasin handulla..alko ´sähkö´ käry haista ja motti oli tuli kuuma kunnes virta katkes
no nyt onneks skulaa.
Mut nyt jää seisontajarrun valo palamaa vaikka jarru poies päältä
sammuu sitten kun on ajnut n30min. tuskin vakakvaa mutta kuitenkin.
mikäköhän olisi
cheff kirjoitti:Mulla itella se just leikkas kiinni ku jeesasin handulla..alko ´sähkö´ käry haista ja motti oli tuli kuuma kunnes virta katkes
no nyt onneks skulaa.
Mut nyt jää seisontajarrun valo palamaa vaikka jarru poies päältä
sammuu sitten kun on ajnut n30min. tuskin vakakvaa mutta kuitenkin.
mikäköhän olisi
Oletko nostanut poljinta jalalla ? Katkaisinkin voisi olla hyvä voidella, on täynnä nöyhtää.