Suoraan sanottuna alkaa jo ärsyttään ajella ilman morkoolia kun tunteen jo tietää... Voihan sitä tietty askinkin polttaa mutta odotellaanhan vielä

Pitää kysyä kun ei muisti riitäXUX63 kirjoitti:Laatikkoon vaihdettiin syksyllä tätä "perhelintan virkistysprojektia" varten kaikki kuluneet osat ja pyysin vielä säätämään hiukan napakammin vaihtavaksi- ei oikein mennyt niinkuin halusin![]()
Tietenkin sellainen shift-kit tyyppinen ratkaisu käännetyllä kaaviolla joka silti toimisi myös ns. normaalina automaattina olisi unelma - miten on Jarkkoja miten on Mauri ja muut tomaattimiehet , eikös siinä olis tavoitetta ?
Ihan huoleti vaanJarkko S kirjoitti:Pitää kysyä kun ei muisti riitäXUX63 kirjoitti:Laatikkoon vaihdettiin syksyllä tätä "perhelintan virkistysprojektia" varten kaikki kuluneet osat ja pyysin vielä säätämään hiukan napakammin vaihtavaksi- ei oikein mennyt niinkuin halusin![]()
Tietenkin sellainen shift-kit tyyppinen ratkaisu käännetyllä kaaviolla joka silti toimisi myös ns. normaalina automaattina olisi unelma - miten on Jarkkoja miten on Mauri ja muut tomaattimiehet , eikös siinä olis tavoitetta ?
, eli kävikös loota meillä vai jossain muualla?
Kyllähän manuaalikoneisto olisi kova juttu, mutta kauhiasti suunnittelua ja testausta vaatisi. Ja jumalattomasti hommaa.
Shift kit on kohta testauksessa, ts.paineennostosarja. Kunhan laatikko pääsee testille niin saadaan kokemuksia semmoisesta jutusta.
Valitettava totuus on se että nelilevyinen ei yksinkertaisesti jaksa pitää vaikka olisi miten säädetty, menee pilalle vaan pikavauhtia, joten suosittelen lämpimästi vahvistusoperaatiota mahdollisimman pikaisesti, ennen kevättä.XUX63 kirjoitti:Ihmeen löysäksi on pakka jäänyt
Muistaakseni siellä pitäis olla jotain säätöjä vielä, joita vois tehdä öljynvaihdon yhteydessä mutta tämä on kyllä ihan mutua ???
On tuosta jo haasteltu "yyveitse" herra XUX63:n kanssaMauri H. kirjoitti:Valitettava totuus on se että nelilevyinen ei yksinkertaisesti jaksa pitää vaikka olisi miten säädetty, menee pilalle vaan pikavauhtia, joten suosittelen lämpimästi vahvistusoperaatiota mahdollisimman pikaisesti, ennen kevättä.
On niiiiiin paljon mukavampi ajaa kun laatikko on kondiksessa.
Onkos se vaihteistossa oleva säätö pyöritetty tappiin. Alipainepuolen säätäminenen ei kovin paljon mihinkään auta. Itselläni heikompi laatikko luisti myös ilman alipaineletkuja, mutta vaihteistosta säätämällä löytyi sopivat säädöt ja luisto loppui. Vaihteistossa oleva säätö vaikuttaa paljon, mutta ei silläkään ihmeitä tehdä.stonehead kirjoitti:mutta kun laatikko luistaa ilman alipaineletkua niin ei siinä enää mitkään säädöt auta
Ei siinä kaveria tarvii kun toisella kädellä vetää kaasuvivun pohjaan ja toisella kääntää modulaattoria. Niin minä sen olen tehnyt, mutta kannattaa tietää se että se voi estää kaasua avautumasta kokonaan jos liikaa kääntää.petska kirjoitti:mut se pumpun kyljessä oleva modulaattori on nätti säätää jos on joku kaverina polkemassa kaasua...