Varmaankin kaikki "vanhat konnat" täällä tietää asian mutta kertaus on opintojen anoppi.Siis,nämä ihanat germanian ihmeet ovat todella kranttuja oikeaoppisesta pyörien suuntauksesta.Olen omistanut useita johtotähtiä ja kaikkien ajo-ominaisuudet ovat huomattavasti parantuneet ja renkaiden epätasaiseen kuluminen loppunut kun olen ajokkia käyttänyt 4-pyöräsuuntauksessa.
Nykyään kalliiden erikoiskokoisten renkaiden aikana ei tosiaankaan ole samantekevää miten ne renkaat kuluu.Puhumattakaan ajo-ominaisuudesta.Miksi pilata johtotähden upeat ajo-ominaisuudet omistajan välinpitämättömyydellä?
Olen itse säädättänyt veholla.iskossa ja kerran ad-korjaamossa.Hintajärjestyskin oli sama.Parhaan arvosanan annan iskon toiminnalle,vaikka en muuten talon tavoista pidäkään.Laitteet vähintään samaa tasoa kuin veholla,hinta 50e vähemmän.
4-pyöräsuuntaus
Myös Vianorilta löytyy (ainakin Lahdessa Hämeenlinnantieltä) hyviä laitteita.
Suuntauksessa tarvittavat arvot haetaan rekisteriotteen avulla.
Joo, ja tietysti nelipyöräsuuntaus, koska myös takana on säädöt. Ja kuluvia osia. Kuten myös edessä.
Suuntauksessa tarvittavat arvot haetaan rekisteriotteen avulla.
Joo, ja tietysti nelipyöräsuuntaus, koska myös takana on säädöt. Ja kuluvia osia. Kuten myös edessä.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
Re: 4-pyöräsuuntaus
Puhutko nyt minkä paikkakunnan liikeistä? Oulussakin kun on Iskossa Nesteen huoltamo (tai jonkimoinen tankkausasema). Onko tuollakin siis pyörien suuntaustoimintaa?Stuntman kirjoitti:Olen itse säädättänyt veholla.iskossa ja kerran ad-korjaamossa.Hintajärjestyskin oli sama.Parhaan arvosanan annan iskon toiminnalle,vaikka en muuten talon tavoista pidäkään.Laitteet vähintään samaa tasoa kuin veholla,hinta 50e vähemmän.
t.
Risto
E500 – 211.070
Sahajauhot märkinä...
Niin se vaan emmentaali iskee iän myötä...Puhuin Iskosta mutta tarkoitin tietenkin Vianoria.Taitaa kaikista Vianorin liikkeistä löytyä nuo 4-pyöräsuuntauslaitteet.On muuten hintansa väärti tuo toimenpide..