Hei!
Mertsi kävi paikallisella ammattikoululla vierailulla, tarkoituksena käsijarrun uusiminen ja tulihan öljytkin vaihdettua siinä samalla. Amisjantterit kuitenkin harmikseni totesivat, että apurungon kiinnityskohta on läpimätä (ks. kuva). Eniten tuossa mietityttää että pitääkö tuo apurunko repiä kokonaan irti jotta pääsee hyvin hitsaamaan uutta rautaa tilalle? Vinkkejä ja neuvoja otetaan vastaan niin hitsaamisesta ensikertalaiselle, kuin Uudenmaan aluella sijaitsevista huoltamoista jotka tuon suht halvalla hitsaisivat!
124 apurungon kiinnityskohta mätä
124 apurungon kiinnityskohta mätä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: 124 apurungon kiinnityskohta mätä
Ei tarvii irrottaa kokonaan, vaan löysää vasemmalta puolelta ja puottaa oikeelta myös taaemmasta tyynystä irti, että saa riittävästi roikkumaan niin tulee tilaa. Ja kiinnikettä paikoilleen hitsatessa on itse asiassa hyvä et apurunko on paikoillaan, niin saa sen kanssa sen kiinnityspisteen mallattua ja hepattua oikeeseen kohtaan.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)