Hetken odottelun (15-60min) starttaa ja käynnistyy normaalisti. Pitkiä startteja tässä on ollut ennenkin mutta aina silti lähtenyt käymään samalla kertaa.
Alkaa olemaan aika neuvoton olo tämän kanssa

sallaas kirjoitti:Autona surullisen kuuluisa w202 c180 bensa '98. Ajoittain käynnistysongelmia. 6kk aikana 2krt käynyt seuraavasti: yön jälkeen, istun autoon starttaan.. starttaan.. starttaan.. moottori ei pihahdakaan!! Ei edes lupaa. Olen samaan aikaan polkenut kaasua ja vääntänyt vaihdelaatikkoa, lukinnut ovia ja avannut.
Hetken odottelun (15-60min) starttaa ja käynnistyy normaalisti. Pitkiä startteja tässä on ollut ennenkin mutta aina silti lähtenyt käymään samalla kertaa.
Alkaa olemaan aika neuvoton olo tämän kanssayhden paikan kun pistää kuntoon niin jo toinen kolkuttelee.
Aivan kuin puhuisit minun autostani. Minulla on nimittäin vastaava auto ja sama ongelma. Minun viestini näkyy jonkin verran alempana kuin tämä sinun viestisi. Oletko huomannut? Jos et, niin käypä lukemassa. Missä Mersusi sijaitsee? Minä asun Siuntiossa ja mielelläni maksaisin jollekin mersugurulle, joka tulisi antamaan hyviä neuvoja rempassa. Likaisen työn voin tehdä itse. Ehkä voisimme tehdä yhteistyötä jollain lailla? P. O5O 494 9921sallaas kirjoitti:Autona surullisen kuuluisa w202 c180 bensa '98. Ajoittain käynnistysongelmia..