SLK konehuoneen maalaus

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
mmz
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Pe 18.08.2017 23:41

SLK konehuoneen maalaus

Viesti Kirjoittaja mmz »

Olen putsaillut R170 konehuonetta maalausta varten ja poistanut mm. kaikki saumakitit. Tarkoitus oli vain uusia tehtaan tyyliin puhalluksessa osin vaurioittuneet kitit, mutta nyt olen alkanut miettiä, että miksi pitäisi. Suuri osa tehtaalla kitatuista saumoista on minusta sellaisia, että kittiä oli vaan toisella puolella, ja järjellä ajatellen vesi kuitenkin olisi päässyt saumaan kittaamattomalta puolelta. Muutama isompi vaakasauma tietty on pakko kitata, ettei vesi pääse väärään paikkaan, mutta esim. lukkopellin pystytukien alapäitten ja jäähdyttimen alatukipalkin päitten kittaaminen sivupalkkeihin tehtaan tavalla on loogisesti ajatellen aika turhaa suttaamista. Samoin vaikkapa iskaritolppien saumatkin konehuoneen puolelta ovat hiukan niin ja näin. Onko joku muukin ehkä miettinyt näitä?
Vastaa Viestiin