Nimimerkki: Mauh tekee näitä. Itsellä sama mankka ja ilmeisesti ei onnistu muuta kuin ostamalla erillinen bluetooth palikka tai vaihtamalla mankan. Tilasin juuri Ebaysta 10e hintaan kiinasta osan joka tulee suoraan media interface liittimeen. Osa ei vielä ole saapunut mutta jännityksellä odotan.
Osaisko joku kertoa suomen kielellä että miten tuohon minun S212 Mersuun saisi kytkettyä Android kännykän kaapelilla tai bluetoothilla musiikin kuuntelua varten? Tai vaihtoehtoisesti muistitikun? Varuste 518 media interface löytyy, etupenkkien välisestä lokerosta löytyy joku omituinen liitin
isalmela kirjoitti: ↑To 28.07.2022 13:50
Osaisko joku kertoa suomen kielellä että miten tuohon minun S212 Mersuun saisi kytkettyä Android kännykän kaapelilla tai bluetoothilla musiikin kuuntelua varten? Tai vaihtoehtoisesti muistitikun? Varuste 518 media interface löytyy, etupenkkien välisestä lokerosta löytyy joku omituinen liitin
Tarkennan vielä että reknro JLP-358, mallivuosi 2012
isalmela kirjoitti: ↑To 28.07.2022 13:50
Jäikö tämä JLP-358 audion liittäminen tosiaan täydeksi mysteeriksi? Kenellekään ideaa?