Moikka,
Kahlasinkin jo läpi tuon bensahybridi ketjun ja pikkaisen lisää kyselen, jos löytyisi tietoa.
Tämänhetkinen ajokki on vm 2005 320 E farkku diesel. Alkaa olla jo niin tuttu vekotin, että voisin sitä hieman nuorentaa. E-farkku on se tulevakin. Hieman kiinnostaisi E 300 hybridi. Tähän nyt sitten muutama kysymys. Elikä vuosmallin pitää löytyä haarukasta 2012 - 2014. Sen lopakko kestää. Koska en halua ihan lussuua tilalle niin kuinka paljon nuhaisempi tommoine olisi 320:n jälkeen Onko bensa/diesel hybrideissä eroja, noin niin kuin tehon suhteen?
Tämisiin jos joku osais vastailla. Sitten yksi vaihtoehto on hommata joku vm. 2010 300 puhdas bensa vekotin. Jäisi varmaan samoihi hintoihin.
T.
Jyrki
Tietoa hybrideistä
Re: Tietoa hybrideistä
E300 bensa 340 Nm @ 3500–4500 r/min
E300 Blue Tec Hybrid 500 Nm + 250 Nm @ 1600–1800 r/min
Bensa taitaa olla 0-100 jonkun kymmenesosasekunnin ripeämpi, käytännön ajossa voit päätellä vääntölukemista jotain miltä tuntuu.
E300 Blue Tec Hybrid 500 Nm + 250 Nm @ 1600–1800 r/min
Bensa taitaa olla 0-100 jonkun kymmenesosasekunnin ripeämpi, käytännön ajossa voit päätellä vääntölukemista jotain miltä tuntuu.
wiimax.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ke 20.02.2008 06:53
- Paikkakunta: Uurainen
Re: Tietoa hybrideistä
2015 vuodesta eteenpäin verot on pirusti pienemmät, sillä itse haaveilen näistä "uudemmista". Ostaisin normi mesen vielä tossa ikäluokassa. Jään seuraamaan keskustelua. Hybridit kun kiinnostaa..