W209 -02 puhaltimen läppien säätö
W209 -02 puhaltimen läppien säätö
Autosta purettu ja kasattu puhallinyksikkö ilmastoinnin höyrystimen vaihdon takia. Läppiä ei saanut resetoitua säätöpaneelista painamalla huurteen poiston ja sisäkierron nappulaa pohjassa, vaan jää testi pyörimään päälle niin kauan kunnes sammuttaa virrat (jokin läppä ilmeisesti jumissa). Saako starilla säädettyä noita läppiä kohdilleen?
-
- Mersumaanikko
Re: W209 -02 puhaltimen läppien säätö
Raksuttava ääni ?mikoou kirjoitti:Autosta purettu ja kasattu puhallinyksikkö ilmastoinnin höyrystimen vaihdon takia. Läppiä ei saanut resetoitua säätöpaneelista painamalla huurteen poiston ja sisäkierron nappulaa pohjassa, vaan jää testi pyörimään päälle niin kauan kunnes sammuttaa virrat (jokin läppä ilmeisesti jumissa). Saako starilla säädettyä noita läppiä kohdilleen?
Jos niin jonkun läpän rajoitin poikki, vipu irti tms
Mökkillä
'
'
Ei kuulu raksutusta.
Minun entisessä w211 vm.05 alkoi joku läppä jumittaa kuskin puolella niin
ihan boschin testerillä ajettiin lämmityslaitteen kaikki toiminnot läpi.
Ja ongelmat poistui.
Ja ongelmat poistui.
Pystytkö tarkentamaan millanen boschin testeri oli?Julle15 kirjoitti:Minun entisessä w211 vm.05 alkoi joku läppä jumittaa kuskin puolella niin
Ja ongelmat poistui.
En valitettavasti tiedä sen Boschin testerin mallia.Kyseessä on pieni autokorjaamo jossa olen vuosia
käyttänyt oman ja työpaikan autot huollossa.
Kuitenkin varmaan jokin ammattiversio koska autosta ns. langaton yhteys tietokoneelle.
Omassa autossani oli ongelmana se ettei kuskin puolelle tullut kunnolla kylmää
ilmastoinnin ollessa päällä.
Testerissä oli toiminto jolla sai ajettua kaikki lämmityslaitteen läpät yms.läpi.
Kuitenkin varmaan jokin ammattiversio koska autosta ns. langaton yhteys tietokoneelle.
Testerissä oli toiminto jolla sai ajettua kaikki lämmityslaitteen läpät yms.läpi.
-
- Mersumaanikko
Merkillä ei ole muuta väliä kunhan sillä voi ohjata läppiäJulle15 kirjoitti:En valitettavasti tiedä sen Boschin testerin mallia.Kyseessä on pieni autokorjaamo jossa olen vuosia
Mökkillä
'
'