Lastulla saat lisää +30 hp, sen jälkeen on käytävä pumppuun käsiksi.
Tosin turbokin jää pieneksi samoilla paikkeilla kuten myös välijäähdytin ja jos ne vaihdat niin sitten ei autoa saakaan enää katsastettua.
Lastun vaihtoehtona on rakentaa sama kytkentä itse - jos haluaa vain kokeilla miten paljon tehoa on reservissä niin vastus ja katkaisija riittää, mutta jos hakee käyttömukavuutta niin pientä elektroniikkarakentelua tarvitaan.
No siis paha sanoa mistä pitää aloittaa kun ei tiedä mihin varsinaisesti pyritään, jos se max n.230 hv riittää mitä vakiopumpulla irtoaa niin ei muuta kuin lastua peliin, jos haluat enemmän hönkää niin sitten pakoputki, turbo ja cooleri vaihtoon, pumppu laittoon ja sitten nilkuttamalla Karalalle mittatilauslastun tekoon.
Pumppua on aika turha modifioida jos ei meinaa muita osia vaihtaa, kun lastullakin saa ihan kivoja lisätehoja.