Nyt se sitten tilttas. Eli vaihteet hävis. Lähtee liikkeelle isolla vaihteella luistattaaa kovasti.(turb) Ei vaihda isompaa vaihdetta tai turb ei lukitu. Ajoin pysäkille käytin virrat pois ,toimii sen verran että lähtiessä tuntu normaalilta,,mutta ei kuitenkaan vaihda suurinta vaihdetta. Eikö myöskään risteykseen tultaessa vaihda pienempää. Öljyt vaihdettu noin 2000 km sitten.
Ei vikavaloja. Mikähän pamahti?
S-mersu kirjoitti: ↑Pe 21.05.2021 19:51
Nyt se sitten tilttas. Eli vaihteet hävis. Lähtee liikkeelle isolla vaihteella luistattaaa kovasti.(turb) Ei vaihda isompaa vaihdetta tai turb ei lukitu. Ajoin pysäkille käytin virrat pois ,toimii sen verran että lähtiessä tuntu normaalilta,,mutta ei kuitenkaan vaihda suurinta vaihdetta. Eikö myöskään risteykseen tultaessa vaihda pienempää. Öljyt vaihdettu noin 2000 km sitten.
Ei vikavaloja. Mikähän pamahti?
Öljyt vaihdettu miten,
varmasti oikea määrä ja laatu,
mitään muita oireita ?mitä koodeja *:ri löytää ?
arvaus nopeustieto puttuu/pätkii abs tai laatikon ssillä olevilta antureilta,
öljyt vaihdettu mutten kuin huuhtomalla, sitä on väärä määrä,
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
Öljyt vaihdettu korjaamolla.
Liquidmoly öljyt. Speksit oikeat.
Ei tehty huuhtelemalla. Sanoivat ettei kannata huuhdella ,tulee ongelmia.
Autel laitteella katottu ja tällästä koodia anto.2768 y3/8n2 Internal speed sensor is faulty.
Poistettiin noi koodit ja toistaseksi toiminut. Tuskinpa tuo itse korjaantuu. P-D laitettaessa menee päälle paukahtaen. Tekee näin välillä. Tässähän on ollut ongelmaa tuon 7 vaihteen vaihtumisessa ja lukittumisessa. Eli venyttää vaihtamista. Liekkö noi kaikki tärinät kuitenkin tästä laatikosta johtuvia mitkä tästä autosta eivät selvinneet.
Mikähän korjaamo, kun ei turbiiniin öljyä vaihtanut?
Oliko vikoja aiemmin?
Minulle ei selvinnyt vm? Km?
Arvasin, että johdinlevy oireilee. Nopeustietoanturi tai juotosvika. Johdinlevyn voi korjata, niin selviää kohtuullisin kustannuksin. Ei tarvi ohjelmointia.
Alkupään 7 lovisiin "joutuu vaihtamaan" myös ventiilit, kun ovat yhteen rakennettu. VIN numero kertoo
Jos valitsee johdinlevyn korjaus vaihtoehdon, säästää helposti 1000-1500€.
Hakuun "johdinlevy korjaus" löytyy varmaan linkkejä.
S-mersu kirjoitti: ↑La 22.05.2021 21:27
Öljyt vaihdettu korjaamolla.
Liquidmoly öljyt. Speksit oikeat.
Ei tehty huuhtelemalla. Sanoivat ettei kannata huuhdella ,tulee ongelmia.
Autel laitteella katottu ja tällästä koodia anto.2768 y3/8n2 Internal speed sensor is faulty.
Poistettiin noi koodit ja toistaseksi toiminut. Tuskinpa tuo itse korjaantuu. P-D laitettaessa menee päälle paukahtaen. Tekee näin välillä. Tässähän on ollut ongelmaa tuon 7 vaihteen vaihtumisessa ja lukittumisessa. Eli venyttää vaihtamista. Liekkö noi kaikki tärinät kuitenkin tästä laatikosta johtuvia mitkä tästä autosta eivät selvinneet.
Niin onkelmia tulee jos vaihtaa vain osan öljyistä,
ei niitä oikeen tehdystä huuhtomisesta tule,
tuo nopeus anturivika riittä syyksi
tuohon ja muihinkin vaihtamis vaivoihin
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
itesell oli samat oireet gl 420 2006.luisti ja nyki.lopulta hävis kaikki vaihteet,öljy oli täynnä metalli mujua.uusi turbiini ja takuu loota tuli,voip olla ohjainyksikkö,venttiilipöytä,jossain vaiheessa oli koodi vaihde tuntematon ei signaalia,,