Mitään vikakoodia ei anna ja pitkään asiaa tutkittiin niin huomattiin ettei toisesta pakoputkesta tule kierroksilla yhtään enempää pakokaasuja kuin tyhjäkäynnillä. Toisesta putkesta tulee huomattavasti enemmän. Äänenvaimennin, josta ei pakokaasuja tullut otettiin irti eikä äänet muuttuneet yhtään. Kun toisenkin otti äänet muuttuivat kuten arvata saattaa.
Tai oikeastaan antoi vikakoodin kun dpf,n poltto ei onnistunut. Kun se saatiin polttamaan se täyttyi nopeasti ja auto alkoi tehdä polttoa alle 50km välein.
On siis ilmeisesti DPF,n toinen puoli tukossa ja ehkä myös toinen äänenvaimennin (syy dpf,n tukkeutumiselle vain toiselta puolen?)
Tukkeutunut puoli on juuri se missä ei ole eropaineanturin putkea jonka takia ei anna vikakoodia?
Nyt olisi suunnitelmissa käyttää dpf pesussa, mutta dpf ei ole alkuperäinen vaan tarvike jolloin pesutulos on epävarma.
Onko muille sattunut samanmoista ja ollaankohan edes samalla hehtaarilla mistä vika voisi johtua?
