Terve, ajatus tullut bensa auton hankkimisesta samanmallisen dieselin kaveriksi. Olikos näissä 2008 vielä niitä tyyppivikoja tässä moottorissa? Kilometrejä autolla 249tkm joten olisiko näillä kilometreillä jo viat tullut esille ja korjattukin ja minkäläisiin kilometreihin näillä pääsee ilman isompia remontteja yleensä hyvällä huollolla ja pidolla?
Minkälaisia mersun nelivedot, ei ole vielä neliveto mersua ollut minulla enkä ole tainnut koskaan semmoista ajaakkaan. Mihin kiinnittää käynnistyksessä/käyntiäänessä erityistä huomiota tässä moottorissa ja koeajolla tietysti nelivedossa?
Haulla jo etsitty tietoa ja sitä löydettykin kohtalaisesti.
Kaikenlaisia kokemuksia kyseisestä autosta saa kertoa.
Harkinnassa s211 5.5 m273 4-matic
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Ke 22.05.2013 09:05
- Paikkakunta: Kuopio
Harkinnassa s211 5.5 m273 4-matic
S211 320CDI -04
W124 2.5D -90
Entiset:
W124 300D -91
W201 2.0E -90
W123 240D -77
W201 2.0e -88
W210 200CDI -02
W210 220CDI -99
W460 300D -81
W124 2.5D -90
Entiset:
W124 300D -91
W201 2.0E -90
W123 240D -77
W201 2.0e -88
W210 200CDI -02
W210 220CDI -99
W460 300D -81
Re: Harkinnassa s211 5.5 m273 4-matic
Onko kyseessä auto mikä siilinjärvellä myynnissä
W211 320CDI A-07
EX:W212 220CDI A - 09
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
EX:W212 220CDI A - 09
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Ke 22.05.2013 09:05
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Harkinnassa s211 5.5 m273 4-matic
Kyllä, onko jotain tietoa autosta?
S211 320CDI -04
W124 2.5D -90
Entiset:
W124 300D -91
W201 2.0E -90
W123 240D -77
W201 2.0e -88
W210 200CDI -02
W210 220CDI -99
W460 300D -81
W124 2.5D -90
Entiset:
W124 300D -91
W201 2.0E -90
W123 240D -77
W201 2.0e -88
W210 200CDI -02
W210 220CDI -99
W460 300D -81
Re: Harkinnassa s211 5.5 m273 4-matic
M273 jakopään ketjupyörän materiaalivika todennäköisesti olis tullu noilla kilsoilla jo eteen. Jakopään kuntoa on helppo arvioida ottamalla nokan asentoanturi irti vähintään apparin puolelta ja pyörittelemällä kampura tarkastusmerkkiin (en muista astelukua, vaikka olen sen itsekin airmmin postannut... löytyy helposti googlella). Asentoanturin reijän keskellä pitäis näkyä stanssattu merkki. Jos ei näy mitään niin pyörittää konetta vielä kierroksen. Merkki pitäis olla sitten about keskellä reikää.
Imusarjan vivusto voi noilla kilsoilla olla rikki. Näkyy starilla pälläolevana vikana, mutta ei sytytä vikavaloa. Itse ajelin pitkään köyttämällä läpät toiseen laitaan kunnes tuli inspiraatio korjata...
Jos syö öljyä niin älä osta. Tai tingi moottorin hinta... Ongelma voi olla sylintereiden alusil kovapinnoitteen vaurio. Ei voi järkevällä rahankäytöllä korjata vaan on vaihtomoottorin hankkiminen edessä.
TJ
Imusarjan vivusto voi noilla kilsoilla olla rikki. Näkyy starilla pälläolevana vikana, mutta ei sytytä vikavaloa. Itse ajelin pitkään köyttämällä läpät toiseen laitaan kunnes tuli inspiraatio korjata...
Jos syö öljyä niin älä osta. Tai tingi moottorin hinta... Ongelma voi olla sylintereiden alusil kovapinnoitteen vaurio. Ei voi järkevällä rahankäytöllä korjata vaan on vaihtomoottorin hankkiminen edessä.
TJ
**********
Tesla Y LR
X164 V8
W123 300CD
Niva 1.9TD 4x4
W242 B250e -ex
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Tesla Y LR
X164 V8
W123 300CD
Niva 1.9TD 4x4
W242 B250e -ex
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex