
Tuon entisen voisi rakennella sitten vaikka poliisiautoksi

MB
Boss kirjoitti:Kannattaakohan sieltä ylipäätään tuoda mitään autoa, siis noi hinnathan veroineen,matkakuluineen ja rekisteröinteineen tekevät aivan saman kuin että ostais Suomesta,eikö?
Eri asia sitten kun aletaan puhua jostain yli 100 000euron autoista,niissä voi jo säästö jossain tuntuakin, tosin se jolla on varaa tuon hintaluokan autoihin ei sitä varmaankaan lähde deutchlandista tinkaamaan,kyllähän se veholta tilataan luultavasti.
Esim:tyyppi hakee saksasta jotain 190 perumallia ja tulee maksaneeksi siitä
kaikkiaan ~3000?
Samantien voisi vastaavan kumijalan ostaa kotimaasta liikkeestä samaan hintaan, jos nyt 500 joutuu enemmin pulittamaan niin tuskin se ketään tappaa sen rahanhan nyt ehtii tienaamaan niinä päivinä kun se toinen on viikon matkustelemassa ympäri Hampuria metsästäen sitä Saksanherkkuaan.
Mulle ainakin on aivan sama, siis seuraavan oston yhteydessä että säästänkö 1000e vai en, lainalla todennäköisesti joutuu ostamaan kuitenkin,mitäs 1000/60kk nyt tekeekään, oi hittolainen 16,66666e/kk.
No, laske keskimääräiseen, "siistiksi kehuttavaan" Suomi-yksilöön hiukan pakollista tekniikan korjaamista ja etenkin sitä mahd. peltien paikkaamista + maalauttamista, niin niistä saa äkkiä tuhat euroa kasaan.JoniAskola kirjoitti:No tuo nyt on jo sitä hintatasoa, ettei rahaa paljoa säästä jos Saksasta hakee. Voi jopa käydä niin, että kaikkine kuluineen Saksan haku tulee kalliimmaksi. Toisaalta voin väittää, että auton laatu ja kunto on parempi kuin vastaava Suomalainen.
Taisi olla se käsittämätön firma joka kauppasi ylihintaisia 140:iä ja 124:ia...?Ari kirjoitti:Missähän päin Suomea kyselijä mahtaa asua?Nimittäin Tampereen Pirkkalassa seisoo Partola-keskuksen pihassa eri ikäisiä Mersuja myytävänä,joukossa oli ainakin 3 kpl w123:sia,joita ruosteettomiksi mainittiin.Saksan tuontia käsittääkseni,omistaa joku firma jonka nimeä en muista.Hinnat aika kovat joten sais olla myös primayksilöitäkin sitten!
Jos tosissaan alkaa kiinnostaa niin voin käydä katsomassa tarkemmin mitä siellä on tarjolla(vuosimallit,kilometrit ym.)?
Niin, ei niitä kannata seisottaa kun täällä on myös halpaa bensaa ja hyvät tiet!!!!!!Boss kirjoitti:Ja ehkä keskimäärin tollasilla 90-luvun puolivälin autoilla näyttää olevan ajetun tollaista reilua 100tkm.
No siellä tietysti on tuo autoilukulttuurikin hieman erilaista, Suomessa ei kovinkaan monella ole varaa pitää "ylimääräistä" Mersua. Mistä lie sitten johtuukin, eihän täällä tarvitse maksaa verojakaan juuri lainkaan
Muistaakseni firman jäljille pääsi osoitteesta www. solwo.com/mbraul kirjoitti:Taisi olla se käsittämätön firma joka kauppasi ylihintaisia 140:iä ja 124:ia...?Ari kirjoitti:Missähän päin Suomea kyselijä mahtaa asua?Nimittäin Tampereen Pirkkalassa seisoo Partola-keskuksen pihassa eri ikäisiä Mersuja myytävänä,joukossa oli ainakin 3 kpl w123:sia,joita ruosteettomiksi mainittiin.Saksan tuontia käsittääkseni,omistaa joku firma jonka nimeä en muista.Hinnat aika kovat joten sais olla myös primayksilöitäkin sitten!
Jos tosissaan alkaa kiinnostaa niin voin käydä katsomassa tarkemmin mitä siellä on tarjolla(vuosimallit,kilometrit ym.)?
Myöskin se "alkuperäinen" w123 300 D turbo josta pyydettiin vaivaiset 10.900 Euroa...