Eli S 420Cdi om629 moottorilla varustettu mersu kerää painetta jäähdytysjärjestelmään.. Lyhyen ajon jälkeen yläletku on kivikova. Tyhjäkäynnillä kyseistä ongelmaa ei kuitenkaan esiinny. Ampuu nesteet siis korkin alta pois, jos on täyttänyt säiliön MAX tasoon asti. Kun nesteet laskee 1cm MIN tason alapuolelle niin ongelma loppuu ja autolla pystyy ajaa vaikka 300km lenkin ja revittelemään ihan kunnolla eikä enää hävitä nesteitä. Lisäski auto ei puhalla kunnolla lämmintä ilmaa sisätiloihin niinku kuuluisi. Taakse ei puhalla enää ollenkaan lämmintä-ilmaa -vaikka täyttäisi paisuntasäiliön piripintaan asti.
Paisuntasäiliön korkki on vaihdettu.. En tiiä ostinko väärän korkin vai mikä homma. Lämmöt pysyy siinä 85-90 asteessa aina. Auto ei koskaan ylikuumene. -ainakin mittariston mukaan.
Mahdollinen vika voisi olla tietenkin kannentiiviste, mutta kun ei näy mitään kuplia eikä muutakaan. Ongelma alkaa kun antaa vähän kenkää autolle niin letkut on taas kivikovia.
S 420CDI kerää painetta
Re: S 420CDI kerää painetta
-E50 AMG (pieni projekti)
-w163 270cdi
-w163 270cdi
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5935
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S 420CDI kerää painetta
Kanttaa lukea myös jutut sylinteri putki vaivoistaS420mies kirjoitti: ↑Ke 14.12.2022 22:23 Eli S 420Cdi om629 moottorilla varustettu mersu kerää painetta jäähdytysjärjestelmään.. Lyhyen ajon jälkeen yläletku on kivikova. Tyhjäkäynnillä kyseistä ongelmaa ei kuitenkaan esiinny. Ampuu nesteet siis korkin alta pois, jos on täyttänyt säiliön MAX tasoon asti. Kun nesteet laskee 1cm MIN tason alapuolelle niin ongelma loppuu ja autolla pystyy ajaa vaikka 300km lenkin ja revittelemään ihan kunnolla eikä enää hävitä nesteitä. Lisäski auto ei puhalla kunnolla lämmintä ilmaa sisätiloihin niinku kuuluisi. Taakse ei puhalla enää ollenkaan lämmintä-ilmaa -vaikka täyttäisi paisuntasäiliön piripintaan asti.
Paisuntasäiliön korkki on vaihdettu.. En tiiä ostinko väärän korkin vai mikä homma. Lämmöt pysyy siinä 85-90 asteessa aina. Auto ei koskaan ylikuumene. -ainakin mittariston mukaan.
Mahdollinen vika voisi olla tietenkin kannentiiviste, mutta kun ei näy mitään kuplia eikä muutakaan. Ongelma alkaa kun antaa vähän kenkää autolle niin letkut on taas kivikovia.
Mökkillä
'
'