Monitoimiviiksen vilkkuongelma w212 -13
Monitoimiviiksen vilkkuongelma w212 -13
Autossani E220 cdi w212 -13, ongelmana on monitoimiviiksen vilkkujen toimivuus. Vilkut hävisi eilen pois pelistä, mutta aikani rumppailtua viikseä vilkut toimivat hetken aikaa. Muut ominaisuudet tuntuvat pelaavan viiksestä. Hätävilkut toimivat sekä ovia lukituksesta avattaessa ja lukkoon laittaessa vilkut toimivat. Onko ongelma siis oletettavasti viiksessä? Onko muilla tullut vastaavanlaisia ongelmia viiksen toimivuuden kanssa eteen?
Re: Monitoimiviiksen vilkkuongelma w212 -13
2012 C W204 lienee sama viiksi. Minulla tekee sen (vain kun auto sisältä kylmä), että kun vilkuttaa oikealle, niin vasen vilkku vilkuttaa myös kerran. Vasemmalle vilkuttaessa ei oikea vilkahda. Taitaa olla viiksessä joku kuluma tms. Tekikö sinun tätä samaa aikaisemmin?
W204 aut. 180 cdi T 2012
Hei,
Sama ongelma myös minun autossa. Oletteko saaneet vian korjattua? Missä oli vika?
Sama ongelma myös minun autossa. Oletteko saaneet vian korjattua? Missä oli vika?
Itsellä teki kanssa tämän taas hetki sitten. Ratin korkeuden säätöä rumppaamalla ylös alas vilkkukin pätki. Joku kosketushäiriö siellä varmasti on. Mulla on yleensä alkanut toimimaan kun irroittaa avaimen virtalukosta ja käynnistää uudelleen.
Vikamuistiin on tallentunut mulla vika viallisesta viiksestä.
Vikamuistiin on tallentunut mulla vika viallisesta viiksestä.
Käyttis: W212FL 250CDI
Harraste: C215 M113k
Harraste: C215 M113k