Pysähdyin pari päivää sitten risteykseen ja sen jälkeen auto ei halunnut liikkua kuin painamalla reilusti kaasua. Tulin pihaan ja pakki ei mennyt päälle. Sammuttamalla virrat tilanne nollaantui ja kaikki toimi taas normaalista. Tänään tilanne toistui, eli jotakin on taas pielessä.
Luin Starilla koodin P1856 Selector level position detection has failed. Onko kellään kokemuksi ko viasta ja mahdollista ratkaisua siihen?
S211 4-matic Electronic Selector module ongelma
S211 4-matic Electronic Selector module ongelma
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
2007 S211 320 CDI 4-matic
ex2003 w220 320 CDI Facelift
ex2006 W169 A150 coupe
ex2003 w220 320 CDI Facelift
ex2006 W169 A150 coupe
Re: S211 4-matic Electronic Selector module ongelma
Tuostahan jotain selviää kun tekee testerin tarjoamat testaukset eteenpäin ?
wiimax.fi
Re: S211 4-matic Electronic Selector module ongelma
Todennäköisesti joku tai jotkut mikrokytkimen liitos hajalla.
Ne on moduulissa pareittain 3 tai 4 kepin molemmin puolin.
Yhden korjasin kun juotin uudestaan ne, kun oli juotos hajalla.
Ne on moduulissa pareittain 3 tai 4 kepin molemmin puolin.
Yhden korjasin kun juotin uudestaan ne, kun oli juotos hajalla.
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
Re: S211 4-matic Electronic Selector module ongelma
Vaihteenvalitsimen irroittaminen ei ollut oikeasti paha rasti, kaiken voi tehdä kuskinpenkiltä käsin. Itse valitsimen on joku joskus jo purkanut, kiinnitysruuvit oli hukkuneet, joten se oli pitänyt liimata kiinni. Kotelon sai auki vain vasaralla ja taltalla. Irrotin piirilevyn ja juotin varmuuden vuoksi kaikki optohaarukat uudelleen. Pikaisen koeajon jälkeen auto tuntuisi taas toimivan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
2007 S211 320 CDI 4-matic
ex2003 w220 320 CDI Facelift
ex2006 W169 A150 coupe
ex2003 w220 320 CDI Facelift
ex2006 W169 A150 coupe
Re: S211 4-matic Electronic Selector module ongelma
Noista kannattaa käydä lyijyllisellä tinalla läpi kaikki isommat komponentit. Konkat ja optot, välillä se on konkka kun huonosti kiinni ja välillä opto.
Siinä nähdään tää hieno ekoilu mihin lähdettiin lyijyn kanssa, pahasta kaikki. No kestävämpää se ainakin on enkä mä ainakaan ite syö noita komponentteja.
Siinä nähdään tää hieno ekoilu mihin lähdettiin lyijyn kanssa, pahasta kaikki. No kestävämpää se ainakin on enkä mä ainakaan ite syö noita komponentteja.
Re: S211 4-matic Electronic Selector module ongelma
Saman homman tein piäsiäislomareissulla. Keppi katosi Iisalmessa ja kyllä kyllästytti ajaa 55km/h moottoritiellä kohti Muaninkaa. Juuri tuollaiset edellisessä kuvassa näkyvät optot tinasin uudelleen yhdessä tunnetussa laatikkofirmasa. Kiitokset Karille kolvin ja sähkön lainasta. Kyllä oli ilo ajella takaisin kotiin toimivalla autolla!
Niin se keppilaatikko on liimattu tehtaalla, jos tarkoitti hän sitä keltasta päällyskantta. Siinä on paikat ruuveille, mutta ei niitä ole paikoilleen laitettu varmaankaan säästösyistä.
Niin se keppilaatikko on liimattu tehtaalla, jos tarkoitti hän sitä keltasta päällyskantta. Siinä on paikat ruuveille, mutta ei niitä ole paikoilleen laitettu varmaankaan säästösyistä.