w140 lämmityksen virtakaavio

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12611
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

w140 lämmityksen virtakaavio

Viesti Kirjoittaja epk »

Mistä löytyypi ? kookkeli antaa tasan nolla tulosta.

pre fassu ensimmäisiä vuosimalleja , ei ilmastointia eli 124 tyylinen rulla ohjaus kojelaudassa.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12611
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: w140 lämmityksen virtakaavio

Viesti Kirjoittaja epk »

samaan hengen vetoon, ei toimi : duovalve, lämmityksen kiertomoottori, katon imuhaistelija, sisäilman kierto. Toimilaitteet kuitenkin toimivat erikseen 12v antamalla, joten ohjaus uupuu niiltä.

Mikäs niitä ohjaa ? minun käsityksen mukaan itse keskikonsolin säädin yksikkö, sen pistokkeelle tulee 12v ja sulakkeet ehjät joten onko se ainoa vaihtoehto ? virtakaavio auttaisi asiaa :)
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13241
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: w140 lämmityksen virtakaavio

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Starfinderissa on US-mallien kytkentäkaaviot, en katsonut löytyykö manuaali-ilmastointia. WIS:istä pitäisi löytyä samat mutta näytti olevan vain automaatti-ilmastoinnin kaaviot (löytyy kun täpät on kohdallaan). Venäläisillä oli kaikki vanhat kaaviot netissä mutta sivut kaatui jo ennen (viimeisintä) sotaa enkä muista miltä kovalevyltä kopiot löytyisi.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12611
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: w140 lämmityksen virtakaavio

Viesti Kirjoittaja epk »

jep, tuo perusmalli uupuu joka puolelta. Osittain varmasti pystyy soveltamaan, tosin.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12611
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: w140 lämmityksen virtakaavio

Viesti Kirjoittaja epk »

noniin tämä on kunnossa, joku fiksu oli vetänyt n16/1:lle uuden johdon, katkenneen tilalle (sulakerasiasta-> n16/1). Muuten hyvä mutta virrat kiertää itse lämmityksen ohjauspaneelin kautta joten ei ihme ettei toiminnot pelanneet :)
Vastaa Viestiin