Moro!
Vielä melkosen vähän näistä om654 löytyy juttua.
Mulla alkanu nyt tuo 213 vikomaan satunnaisesti täyskaasu kiihytyksissä korkeaa railpainetta (p0088)
Välillä kiihyttäessä myös vento humpaa.
Voisko olla pumpun kylessä oleva määränsäädin rikki?
Onko täällä kukaan vielä vaihdellut? Onko yhtä tympeä vaihtaa tuo säädin ko om651:een?
W213 om654 ja korkea rail paine
Re: W213 om654 ja korkea rail paine
Kai se tekniikka periaatteeltaan samanlaista on kuin vanhemmissa, ei niitä osia summassa knnata vaihtaa, mikä tahansa ongelma polttoaineen saannissa voi tuon koodin aiheuttaa,
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W213 om654 ja korkea rail paine
Oisko kellään tietoa, tai räjäytyskuvia jotta näkis mitä kaikkea tarvii purkaa = mitä kaikkia tiivisteitä on hyvä varata määränsäätöventtiilin vaihtoon?
Alotan tuosta venttiilin vaihdosta, kun vanhemmissa cdi koneissa tuolla herjalla vika on pääsääntösesti tuossa venttiilissä ollut.
Om654 osalta ei tuosta venttiilistä, vaihdosta tai korkeasta railpaineesta löydy mitään juttua miltään foorumilta. Kl osatkaan ei ollut vielä yhtää venttiiliä tähän myyny
Alotan tuosta venttiilin vaihdosta, kun vanhemmissa cdi koneissa tuolla herjalla vika on pääsääntösesti tuossa venttiilissä ollut.
Om654 osalta ei tuosta venttiilistä, vaihdosta tai korkeasta railpaineesta löydy mitään juttua miltään foorumilta. Kl osatkaan ei ollut vielä yhtää venttiiliä tähän myyny