Om651 ja Rail paineongelmat

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
kukkaro
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: Ma 15.09.2014 21:40
Paikkakunta: Nokia

Om651 ja Rail paineongelmat

Viesti Kirjoittaja kukkaro »

Elikkä nyt on useampi auto tullut viimeisen vuoden aikana vastaan jossa seuraavanlaista ongelmaa:
Sprinter w906: 2011
P025219 määränsäädönventtiili rajaarvo ylittynyt.
P008800 polttoaineen paine liian korkea
P008885 polttoaineen paine liian korkea signaali yli raja-arvon.
Samanlasisia vikoja antaa w212 2009
Oireet ovat molemmissa seuraavanlaisia: vikatilaan tietysti aika nopeesti mutta kovaa/nakuttavaaa käyntiääntä ennen sitä, elikkä syöttää liikaa ja siitä nakuttava ääni. Molempiin autohin vaihdettu määränsäätimet (alkuperäiset) ja suuttimet. w212 oikeestaan kaikki korkeapainejärjestelmän osat : k-p pumppu, paineensäädin ,Rail anturi (toki käytettyinä) ohjainlaite ohjelmoinnit tehty molempiin ei apuja mistään edellämainituista. Sopeutukset, korkeapainesäätöpiirin rakenneosat perusasetettu ym:t on tehty. vianolosuhdetiedoissa tallennuksen aikaan ei mitään poikkeavaa näkyvissä lämpötiloissa tai missään muussakaan mikä staarilla luettavissa, ainoa on tuo määränsäätimen virranotto ja Raili paine joka joskus saattaa tallentua niin että on jopa 600baria pyydettyä kovempi. Josko joku olisi paininut samojen asioiden kanssa
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5851
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: Om651 ja Rail paineongelmat

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

kukkaro kirjoitti: Ke 20.12.2023 13:32 Elikkä nyt on useampi auto tullut viimeisen vuoden aikana vastaan jossa seuraavanlaista ongelmaa:
Sprinter w906: 2011
P025219 määränsäädönventtiili rajaarvo ylittynyt.
P008800 polttoaineen paine liian korkea
P008885 polttoaineen paine liian korkea signaali yli raja-arvon.
Samanlasisia vikoja antaa w212 2009
Oireet ovat molemmissa seuraavanlaisia: vikatilaan tietysti aika nopeesti mutta kovaa/nakuttavaaa käyntiääntä ennen sitä, elikkä syöttää liikaa ja siitä nakuttava ääni. Molempiin autohin vaihdettu määränsäätimet (alkuperäiset) ja suuttimet. w212 oikeestaan kaikki korkeapainejärjestelmän osat : k-p pumppu, paineensäädin ,Rail anturi (toki käytettyinä) ohjainlaite ohjelmoinnit tehty molempiin ei apuja mistään edellämainituista. Sopeutukset, korkeapainesäätöpiirin rakenneosat perusasetettu ym:t on tehty. vianolosuhdetiedoissa tallennuksen aikaan ei mitään poikkeavaa näkyvissä lämpötiloissa tai missään muussakaan mikä staarilla luettavissa, ainoa on tuo määränsäätimen virranotto ja Raili paine joka joskus saattaa tallentua niin että on jopa 600baria pyydettyä kovempi. Josko joku olisi paininut samojen asioiden kanssa

Kokeiletu uusila määrän ja paineen säätimillä ?
jos ei niin sitten uudet kiinni ja kokeilu
kokeiltu uudella painen anturilla ? jos ei niin kokeilu
varmasti vakio ? jos ei niin sitten vakioksi
jos kaikkin kyllä niin tarkistus listan kärkeen nousee johdot
Mökkillä
'
Vastaa Viestiin